Gå til innhold

Stokke Xplory - hjul kan falle av


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, får ingenting fra deg jeg. Sikker på at du har riktig adresse da? [email protected]

Snart tror jeg at du har svartelista meg ;)

Trykket reply på mailen jeg fikk av deg, så så veldig halvgæærnt kan det vel ikke være...

Men nå har jeg prøvd en testmail igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at vogna er stygg. Trist at Stokke, som lager så mye fint og praktisk, har laget noe som må være utrolig upraktisk og veldig lite pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart tror jeg at du har svartelista meg ;)

Trykket reply på mailen jeg fikk av deg, så så veldig halvgæærnt kan det vel ikke være...

Men nå har jeg prøvd en testmail igjen...

I alle dager.... Såvidt jeg vet er det ingen andre som har problemer med å sende meg mail for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Jeg syntes vogna var stygg før, men nå synes jeg faktisk den er kjempestilig! Måtte antagelig se den tilstrekkelig mange ganger før jeg vente meg til synet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg syntes vogna var stygg før, men nå synes jeg faktisk den er kjempestilig! Måtte antagelig se den tilstrekkelig mange ganger før jeg vente meg til synet;)

Omtrent slik føler jeg også når det gjelder den vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Omtrent slik føler jeg også når det gjelder den vognen.

Godt det ikke bare er meg;)

Hadde det vært aktuelt for oss med ny vogn, så hadde jeg garantert vurdert denne. Problemet er at jeg ser for meg at den kun passer i byer og på asfalterte veier? Vi har masse skogsveier her vi bor, så jeg tipper Stokkevogna hadde kommet til kort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Godt det ikke bare er meg;)

Hadde det vært aktuelt for oss med ny vogn, så hadde jeg garantert vurdert denne. Problemet er at jeg ser for meg at den kun passer i byer og på asfalterte veier? Vi har masse skogsveier her vi bor, så jeg tipper Stokkevogna hadde kommet til kort..

Jeg bor i by, men går mye på tur i marka, og tror heller ikke denne ville vært så aktuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna er kul den. Ikke beregnet på landeveiskjøring akkurat, men som urban babyvogn er den innovativ og annerledes.

Det skal nå godt gjøres at babyen blir skadet om hjulet faller av, da. Som regel holder man i vogna med minst ei hånd når den triller, jeg har ihvertfall aldri latt babyene trille avgårde på egenhånd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna er kul den. Ikke beregnet på landeveiskjøring akkurat, men som urban babyvogn er den innovativ og annerledes.

Det skal nå godt gjøres at babyen blir skadet om hjulet faller av, da. Som regel holder man i vogna med minst ei hånd når den triller, jeg har ihvertfall aldri latt babyene trille avgårde på egenhånd ;-)

Den må da velte lett om fremhjulet faller av?

Mulig at vogna er urban, da er det nok derfor jeg ikke liker den. :o) Synes den er grusom jeg. Den ser ut som understellet på en kontorstol påskrudd et babybilsete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Den må da velte lett om fremhjulet faller av?

Mulig at vogna er urban, da er det nok derfor jeg ikke liker den. :o) Synes den er grusom jeg. Den ser ut som understellet på en kontorstol påskrudd et babybilsete...

Enig.. Den er grusom.. Hadde jeg hatt et lite søtt nurk selv, ville jeg hvertfall ikke trillet han/henne i noe så fælt. Fins jo såå mange fine vogner :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...