Gå til innhold

Idag :)


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Gratulerer til både mor og datter! Pysjamasfest er nok toppen=)

Takk:)

Ja, det var toppers! Jeg svømte i popcorn når jeg skulle rydde etter gjengen *svett* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    6

  • pekkaline

    5

  • Dorthe

    2

  • jubalong70

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Ja, det er gutt ja! :-) Og koblingsforsøk har jeg intet i mot*he he*

Okei, jeg noterer det ned så jeg ikke glemmer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede ti år siden :) Gratulerer, hvor ble de årene av? hehe, så koselig du steller for henne da, tenker de har det gøy. Du skal ikke ha de på overnatting vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Allerede ti år siden :) Gratulerer, hvor ble de årene av? hehe, så koselig du steller for henne da, tenker de har det gøy. Du skal ikke ha de på overnatting vel??

Takk:)

Nei, det får holde at de er her til klokka 20. Skole imorgen ;)

Tiåringen min var utslitt når venninnene ble henta klokka 20. Hun så på meg med _det_ blikket og sa: "Maaamma, no vil ej legge mej!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg noterer det ned så jeg ikke glemmer det ;)

Jeg trodde det hadde blitt bestemt hvem som skulle få jenta di her på dol? Hehe, det var en sånn svigerbarn tråd for ei god stund siden :) Men du har da flere barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Nei, det får holde at de er her til klokka 20. Skole imorgen ;)

Tiåringen min var utslitt når venninnene ble henta klokka 20. Hun så på meg med _det_ blikket og sa: "Maaamma, no vil ej legge mej!!"

Skole ja, da er det best å sove hjemme. Her slutter skolen onsdag morgen og det blir greit :) Ha en god kveld nå da, vel fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg trodde det hadde blitt bestemt hvem som skulle få jenta di her på dol? Hehe, det var en sånn svigerbarn tråd for ei god stund siden :) Men du har da flere barn ;)

Huff da, den hukommelsen min altså! Det spørs om hun selv burde få et ord med i laget også? Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, den hukommelsen min altså! Det spørs om hun selv burde få et ord med i laget også? Hmm...

Min hukommelse er egentlig som oftest verre. Men akkurat det mener jeg det var tråd om ja :) Fint at det ikke står på friere om ho blir gift eller ei da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det hadde blitt bestemt hvem som skulle få jenta di her på dol? Hehe, det var en sånn svigerbarn tråd for ei god stund siden :) Men du har da flere barn ;)

Hei!! Slutt å blande deg opp i dette, da! *hrmpf*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Min hukommelse er egentlig som oftest verre. Men akkurat det mener jeg det var tråd om ja :) Fint at det ikke står på friere om ho blir gift eller ei da :)

Det begynner å demre her.. Lurer på om jeg ikke har gifta bort mellomsten? Hmm.. Hadde vært greit å vite til hvem..lissom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Hei!! Slutt å blande deg opp i dette, da! *hrmpf*

;-)

Det kan jo være en fordel at hun har et par valgmuligheter da? Hun er nemlig en meget bestemt ung dame ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være en fordel at hun har et par valgmuligheter da? Hun er nemlig en meget bestemt ung dame ;)

*he he* Ja, det er jo best å la dem få et ord med i laget selv;-)

Men nå hadde vi liksom en plass "ledig", etter at min "plan nr 1" gikk i dass;-)

Du skjønner: Nabohuset ble solgt nylig, og en av dem som så på var en kjempehyggelig famlie med en datter som er veldig søt og hyggelig, så da begynte gubben&jeg å fleipe med at det hadde vært optimalt å spleise vår sønn med deres datter: Flotte svigerforeldre til sønnen, flott svigerdatter for oss, og flott at han finner seg noen i nærleiken så han ikke gjør som sin mor og flytter til en annen del av landet...;-)

Men så ble huset kjøpt av noen helt ukjente uten barn.....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Takk:)

Ja, det var toppers! Jeg svømte i popcorn når jeg skulle rydde etter gjengen *svett* ;)

Hihi,det er bra, håper du ikke drukna i alt popcornet;) Du høres ut som en snill mamma, togli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

*he he* Ja, det er jo best å la dem få et ord med i laget selv;-)

Men nå hadde vi liksom en plass "ledig", etter at min "plan nr 1" gikk i dass;-)

Du skjønner: Nabohuset ble solgt nylig, og en av dem som så på var en kjempehyggelig famlie med en datter som er veldig søt og hyggelig, så da begynte gubben&jeg å fleipe med at det hadde vært optimalt å spleise vår sønn med deres datter: Flotte svigerforeldre til sønnen, flott svigerdatter for oss, og flott at han finner seg noen i nærleiken så han ikke gjør som sin mor og flytter til en annen del av landet...;-)

Men så ble huset kjøpt av noen helt ukjente uten barn.....;-)

Huff da, trasig at ikke alt ligger under vår kontroll ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hihi,det er bra, håper du ikke drukna i alt popcornet;) Du høres ut som en snill mamma, togli:)

Joda, jeg er stort sett snill tror jeg - men noen ganger smeller det her også *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Joda, jeg er stort sett snill tror jeg - men noen ganger smeller det her også *hehe*

Det gjør det vel for de fleste, tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, trasig at ikke alt ligger under vår kontroll ;)

Kanskje like greit, så slipper vi å leve med våre valg på det området der;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...