nick Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 I dag er jeg i utlandet. Det har jeg forsåvidt vært i flere år, men dette er mere utenlandsk enn det meste jeg har vært borte i. Jeg tror jeg er den eneste hvite personen blandt 250000?, eh, fargede. Gata stopper nesten opp i beundring av denne lyse, fantastiske åpenbaringen. Og det er ganske greit, for å komme seg over gata kan ta uant lang tid, uhyggelig trafikk, forurensning, tiggere og konstant tuuut, tuuut. Hadde det ikke vært for Pizza Hut (!), så tror jeg jeg ville daua av sult. Verken jeg eller magen min er særlig romatisk innstillt til lokal cusine med innbakt diaremorro. Baren er ikke bygget enda, så takk Allah for laptop og complimentary internett! 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Takk for at du stikker innom og avgir rapprot! :-) jeg har selv opplevd å være turistattraksjon på ferie, og det er en merkelig følelse:-) 0 Siter
nick Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Takk for at du stikker innom og avgir rapprot! :-) jeg har selv opplevd å være turistattraksjon på ferie, og det er en merkelig følelse:-) Jeg har opplevd noe lignende i andre deler av verden, men ikke at folk stiller seg opp en meter foran deg og glaaaner helt til du stikker av. 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har opplevd noe lignende i andre deler av verden, men ikke at folk stiller seg opp en meter foran deg og glaaaner helt til du stikker av. Det er vel litt som i en Filmavisen-snutt fra 40-50-tallet: De viser en reportasje fra 17. mai-feiringen i Oslo. Plutselig sier kommentatoren: "Å heisann! der har vi jo en neger!" 0 Siter
nick Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Det er vel litt som i en Filmavisen-snutt fra 40-50-tallet: De viser en reportasje fra 17. mai-feiringen i Oslo. Plutselig sier kommentatoren: "Å heisann! der har vi jo en neger!" *Flirer* Det er tendens til 17 mai tog her også. Tidvis har jeg en hale av tiggere etter meg. Boss, boss, money, money. Så får man æren av å se på ettåringen som er med mor på jobb. Det gikk strømmen igjen. Det skjer en gang i timen ca. 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Hehe, du får nyte beundringen mens du kan! Jobbreise, eller feil ferievalg siden du er takknemlig for pizza og pc? 0 Siter
nick Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Hehe, du får nyte beundringen mens du kan! Jobbreise, eller feil ferievalg siden du er takknemlig for pizza og pc? Du kan trygt gå ut fra at jeg ikke er på ferie. Seriøst, hadde jeg i et anfall av galskap dratt hit på ferie så ville jeg kjørt 100 meter bort fra flyplassen (som ikke ser så ille ut), bedt sjåføren gjøre en u-sving, og hoppet på første fly ut. Dersom man ikke har en eller annen syk interesse for båtvrak så er det ikke mye å gjøre her. 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Du kan trygt gå ut fra at jeg ikke er på ferie. Seriøst, hadde jeg i et anfall av galskap dratt hit på ferie så ville jeg kjørt 100 meter bort fra flyplassen (som ikke ser så ille ut), bedt sjåføren gjøre en u-sving, og hoppet på første fly ut. Dersom man ikke har en eller annen syk interesse for båtvrak så er det ikke mye å gjøre her. Jeg er ikke det minste nysgjerrig på hvor du er...........................................................................................................................................NOT!;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 *Flirer* Det er tendens til 17 mai tog her også. Tidvis har jeg en hale av tiggere etter meg. Boss, boss, money, money. Så får man æren av å se på ettåringen som er med mor på jobb. Det gikk strømmen igjen. Det skjer en gang i timen ca. *nysgjerrig* hvor i verden er du... 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Du kan trygt gå ut fra at jeg ikke er på ferie. Seriøst, hadde jeg i et anfall av galskap dratt hit på ferie så ville jeg kjørt 100 meter bort fra flyplassen (som ikke ser så ille ut), bedt sjåføren gjøre en u-sving, og hoppet på første fly ut. Dersom man ikke har en eller annen syk interesse for båtvrak så er det ikke mye å gjøre her. Får håpe jobben din er fort gjort da 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Får håpe du ikke blir der så lenge, da.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.