Gå til innhold

Bader du i et toalett?


kaffepiken

Anbefalte innlegg

Artikkel om bassenghygiene på feriesentre i europa:

http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=144720

Da jeg leste denne oppfordringen måtte jeg flire litt:

''Ekspertene oppfordrer familier til å unngå å bade i basseng som er dekket med skum, avfall eller som lukter eller virker grumsete - spesielt hvis du ikke kan se bunnen.''

Godt vi har VG! Ellers ville jeg helt sikkert hoppet uti bassenget selv om det skulle være dekket av søppel og lukte dritt.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jammen godt vi har voksenopplæringen!! ;-)

Men ikke for det: det er da (dessverre) stadig vekk noen som må "læres opp" til både dette og hint: Hører vi f eks ikke hver sommer om dyr som er forlatt i varme biler, uten drikkevann og lufting? Selv jeg som IKKE har hund har fått med meg advarslene mot dette!

Og nå må snart alle karer ha fått med seg at hentesveis IKKE er fint på NOEN!!! ;-) Skjønner ikke at noen gubber fortsatt tror at kritikken mot hentesveis ikke gjelder dem! ;-)

Så kanskje VG rett og slett vet hvem som er deres lesere, og derfor har tilpasset artikkelen det? ;-)

(Ps: Linken i hovedinnlegget funka fint, den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Ja, jammen godt vi har voksenopplæringen!! ;-)

Men ikke for det: det er da (dessverre) stadig vekk noen som må "læres opp" til både dette og hint: Hører vi f eks ikke hver sommer om dyr som er forlatt i varme biler, uten drikkevann og lufting? Selv jeg som IKKE har hund har fått med meg advarslene mot dette!

Og nå må snart alle karer ha fått med seg at hentesveis IKKE er fint på NOEN!!! ;-) Skjønner ikke at noen gubber fortsatt tror at kritikken mot hentesveis ikke gjelder dem! ;-)

Så kanskje VG rett og slett vet hvem som er deres lesere, og derfor har tilpasset artikkelen det? ;-)

(Ps: Linken i hovedinnlegget funka fint, den)

De som ikke skjønner det med hentesveis tror at de lurer oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke skjønner det med hentesveis tror at de lurer oss:-)

Ufattelig spør du meg! Bare tenk på en ellers (?) oppegående fyr som Donald Trump. Han kunne jo ha kjøpt seg Elton John-sveis for lengst, men ser ut til å foretrekke å gå rundt med et lite dyr på knotten! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Ufattelig spør du meg! Bare tenk på en ellers (?) oppegående fyr som Donald Trump. Han kunne jo ha kjøpt seg Elton John-sveis for lengst, men ser ut til å foretrekke å gå rundt med et lite dyr på knotten! ;-)

Han er bare sta!!! Sikker på det er bare omvendt psykologi som funker på den fyren. "Åh, du må aaaldri kvitte deg med den sexy sveisen der" osv.. Hvorfor har ingen prøvd den vrien tro? Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bare sta!!! Sikker på det er bare omvendt psykologi som funker på den fyren. "Åh, du må aaaldri kvitte deg med den sexy sveisen der" osv.. Hvorfor har ingen prøvd den vrien tro? Hm..

Man kan komme unna med mangt hvis man bare er rik nok! ;-)

En rar riking er gjerne 'eksentrisk', mens en rar ikke-riking er bare rar...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig spør du meg! Bare tenk på en ellers (?) oppegående fyr som Donald Trump. Han kunne jo ha kjøpt seg Elton John-sveis for lengst, men ser ut til å foretrekke å gå rundt med et lite dyr på knotten! ;-)

Jeg tror Donald Trump og Eli Hagen har en felles svakhet. Ingen skal komme her og belære noen av dem hvordan de skal se ut på håret! Problemet er at begge har hårsveiser som er såpass ille at det er allmennt kjent og en vanlig lunsjsnakkis. Altså vil det også bli lagt merke til av de store massene om de endrer frisyre. Det ser ut til at det er et større nederlag for dem å forandre hårsveis enn det er å se kjip ut på håret hele livet ;-)

Har vært inne på tanken om at de bruker samme frisør, men kom fram til at det ikke er særlig sannsynlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Donald Trump og Eli Hagen har en felles svakhet. Ingen skal komme her og belære noen av dem hvordan de skal se ut på håret! Problemet er at begge har hårsveiser som er såpass ille at det er allmennt kjent og en vanlig lunsjsnakkis. Altså vil det også bli lagt merke til av de store massene om de endrer frisyre. Det ser ut til at det er et større nederlag for dem å forandre hårsveis enn det er å se kjip ut på håret hele livet ;-)

Har vært inne på tanken om at de bruker samme frisør, men kom fram til at det ikke er særlig sannsynlig...

''Det ser ut til at det er et større nederlag for dem å forandre hårsveis enn det er å se kjip ut på håret hele livet ;-)''

Ja den muligheten har jeg ikke tenkt meg!;-) Trump har isåfall i motsetning til Eli hagen den "fordel" at problemet etterhvert vil løse seg selv, akkurat slik som det er i ferd med å gjøre for Øyvind Hedstrøm!;-)

''Har vært inne på tanken om at de bruker samme frisør, men kom fram til at det ikke er særlig sannsynlig...''

Kanskje deres respektive frisører har truffet hverandre på et internasjonal 'stevne', og latt seg inspirere av hverandre? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det ser ut til at det er et større nederlag for dem å forandre hårsveis enn det er å se kjip ut på håret hele livet ;-)''

Ja den muligheten har jeg ikke tenkt meg!;-) Trump har isåfall i motsetning til Eli hagen den "fordel" at problemet etterhvert vil løse seg selv, akkurat slik som det er i ferd med å gjøre for Øyvind Hedstrøm!;-)

''Har vært inne på tanken om at de bruker samme frisør, men kom fram til at det ikke er særlig sannsynlig...''

Kanskje deres respektive frisører har truffet hverandre på et internasjonal 'stevne', og latt seg inspirere av hverandre? ;-)

Hehe, ja med tiden er vel problemet løst for Donald. Men Eli kunne jo gått for en gradvis nedjekking av håret over tid. Så ville ingen lagt merke til det. en cm pr kvartal f.eks?

Av en eller grunn sitter jeg plutselig her og forestiller meg Eli og Donald som nyforelsket par, he he.. Bisarre bilder i hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det ser ut til at det er et større nederlag for dem å forandre hårsveis enn det er å se kjip ut på håret hele livet ;-)''

Ja den muligheten har jeg ikke tenkt meg!;-) Trump har isåfall i motsetning til Eli hagen den "fordel" at problemet etterhvert vil løse seg selv, akkurat slik som det er i ferd med å gjøre for Øyvind Hedstrøm!;-)

''Har vært inne på tanken om at de bruker samme frisør, men kom fram til at det ikke er særlig sannsynlig...''

Kanskje deres respektive frisører har truffet hverandre på et internasjonal 'stevne', og latt seg inspirere av hverandre? ;-)

Mener Eli Hagen sa i forbindelse med boka si at hun alltid ordner håret sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener Eli Hagen sa i forbindelse med boka si at hun alltid ordner håret sjøl.

Aha!!! DET forklarer saken!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...