Gå til innhold

Fjernet mandler


Gjest Ssum

Anbefalte innlegg

Torsdag fikk vår fireåring fjernet falsk og ekte mandler. Ferdag, lørdag og søndag gikk greit. Natta har ikke vært så lett, han sliter med slim i munnen og nesa. I dag er han slapp, spiser og drikker lite. Det lukter litt rart fra munnen. Ikke mye feber, men litt opp og ned.

Hva er deres erfaringer med dagene etter denne operasjonen? Jeg regner med at det er veldig forskjellig, så det er litt interessant å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut omtrent som da gutten min tok sine mandler. Den første uka var han ganske slapp og trengte smertestillende ca. 3 ganger daglig. Vond lukt i munnen er helt normalt, det kommer fra sårflatene i halsen og gir seg når sårene er tilhelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Mine to eldste har tatt mandlene. Eldstemann var ganske redusert i en-to uker etter operasjonen. Dessuten lukta det grusomt vondt av munnen hennes i flere uker etterpå. Det var så ille at vi kjente dunsten i huset!

Vi ble rådet (her på DOL?) til å kjøpe Zinkoral-tabletter på apoteket. Hun fikk to om dagen og ble kvitt problemet nesten med det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ei drøy uke hvor snuppa nesten ikke spiste. Gikk ned flere kilo. (Og ho var tynn i utgangspunktet). Mener ho veide 14 kilo på slutten, og da var ho 5 år.

Etter noen dager hadde ho superdårlig ånde.

Men plutselig var alt over. Har fått forklaring på at det skjer når skorpene løsner. Lurer på om det var rundt 8. dagen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...