Gå til innhold

Cars


lille my31

Anbefalte innlegg

Holder på å pusse opp gutten min sitt rom nå mens han er på ferie med pappa og lurer på om noen her inne vet hvor jeg kan få tak i gardiner med motiver fra filmen "Cars". Har prøvd Kid, men de hadde ikke. Prøvde å ringe JYSK, men der var det ikke svar å få. Men kanskje noen her inne har slike gardiner og kan si meg hvor de fikk kjøpt dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kjøpte våre på Toys 'r' us. Gutta er helt ville etter cars. Kjøpte en del fra denne nettbutikken også. www.pricerighthome.com Her er det utrolig mye fint å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hei!

Jeg kjøpte våre på Toys 'r' us. Gutta er helt ville etter cars. Kjøpte en del fra denne nettbutikken også. www.pricerighthome.com Her er det utrolig mye fint å få tak i.

Gosh, den siden skulle fireåringen min sett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...