Gå til innhold

Superbarnehagen?


jubalong70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Det høres jo flott ut, men jeg er enig med deg, jubalong, at jeg savner uteaktiviteter. Merker stor forskjell på de få dagene i året der ungene bare har vært inne i barnehagen (pga helt ekstremt vær) og vanligvis når de er mye ute.

Merkelig at de klarte de kostnadene innenfor vanlig budsjett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo flott ut, men jeg er enig med deg, jubalong, at jeg savner uteaktiviteter. Merker stor forskjell på de få dagene i året der ungene bare har vært inne i barnehagen (pga helt ekstremt vær) og vanligvis når de er mye ute.

Merkelig at de klarte de kostnadene innenfor vanlig budsjett!

Jeg er også en tilhenger av at barnehagebarn skal være _mye_ ute. Og det er heldigvis sjelden så dårlig vær at de ikke kan være ute.

Jeg tror nok at mange hadde klart å få til å holde budsjettet ved å kutte ned på andre typer leker og kanskje være veldig prisbevisste? Jeg vet egentlig ikke, bare antagelser fra min side.

Uansett er det flotte rom de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det høres jo flott ut, men jeg er enig med deg, jubalong, at jeg savner uteaktiviteter. Merker stor forskjell på de få dagene i året der ungene bare har vært inne i barnehagen (pga helt ekstremt vær) og vanligvis når de er mye ute.

Merkelig at de klarte de kostnadene innenfor vanlig budsjett!

De har vel i hvertfall helt andre leiekostnader enn i Oslo. Antar en del andre ting også er billigere på landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mista nikket

De har vel i hvertfall helt andre leiekostnader enn i Oslo. Antar en del andre ting også er billigere på landet.

Døøh, Skien er ikke "på landet" da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Døøh, Skien er ikke "på landet" da

Eh, ikke? ;) Vel - leste bare Telemark, og tenkte meg da mer innlandet.

Tror uansett eiendomsprisene i Skien er noen ganske andre enn i sentrale Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Eh, ikke? ;) Vel - leste bare Telemark, og tenkte meg da mer innlandet.

Tror uansett eiendomsprisene i Skien er noen ganske andre enn i sentrale Oslo!

Hehe, Du har nok rett i det. Helt andre priser der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ikke? ;) Vel - leste bare Telemark, og tenkte meg da mer innlandet.

Tror uansett eiendomsprisene i Skien er noen ganske andre enn i sentrale Oslo!

''Eh, ikke? ;) ''

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende :-) Uteområdene så da brukbare ut, de. Relativt flatt og preparert, men det er det mange andre bhg som har også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende :-) Uteområdene så da brukbare ut, de. Relativt flatt og preparert, men det er det mange andre bhg som har også.

Jeg er sikkert sær, men jeg setter heller pris på et attraktivt og spennende uteareale enn sanserom og basseng inne... Synes ikke utearealet så særlig spennende ut. Barnehagen rett nedenfor blokka mi har en skikkelig kupert naturtomt med naturlig akebakke og masse herlige lekeapparater, trær og skog og gress og de har laget en "klatrevegg" i en bratt bakke også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert sær, men jeg setter heller pris på et attraktivt og spennende uteareale enn sanserom og basseng inne... Synes ikke utearealet så særlig spennende ut. Barnehagen rett nedenfor blokka mi har en skikkelig kupert naturtomt med naturlig akebakke og masse herlige lekeapparater, trær og skog og gress og de har laget en "klatrevegg" i en bratt bakke også!

Enig med deg på alle punkter.

Men det er mange bhg som er etablert på flat og kjedelig grunn, uten særlig mulighet for å bruke eksisterende natur. Bhg på bildet så verken verre eller bedre ut enn mange andre jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fornøyd mamma

Ligner veldig mye på barnehagen vårt barn går i......som også er en ny barnehage.

De holder nå på med utearealene,som blir kjempeflåtte når det blir ferdig.

Er også tilhenger av at barna skal være ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Ja,ja, det skal bli vanskelig å ta med ungene ut på kule ekstraaktiviteter heretter skjønner jeg... de får jo alt i bhg... Og de blir ihvertfal ikke vant til vær og vind og det å leke med og i naturen.

Jeg er ikke utelukkende positiv til dette, som dere skjønner!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...