Gå til innhold

Planet lampe


Gjest ViTo-Tre

Anbefalte innlegg

Gjest ViTo-Tre

Vi skal pusse opp barnerommet til eldstemann som nå begynner på skolen. Mest av alt ønsker han seg en planet lampe til å henge i taket.

Noen som vet hvor den kan skaffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jancka1365381087

Sist jeg var på ikea mener jeg dem hadde noe slikt! iallefall var det mange forskjellige og morsomme lamper der : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig dere kan få tak i en på Teknisk Museum. De har mye rart i butikken som hører til. Har bl.a sett en sånn stjernelampe der til å henge i taket, slik at man får hele stjernehimmelen inn på rommet.. Sønnen min har veldig lyst på den.

Ellers ville jeg sjekket Riktige Leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViTo-Tre

Tusen takk alle for gode tips!!

Nå har vi ihvertfall mer enn hva jeg klarte å spore opp og er sikker på at vi skal få oss en flott planet lampe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...