Gå til innhold

Vil ikke ha den ene puppen


Lillyme

Anbefalte innlegg

Jenta mi har i en uke nå nektet å drikke vanlig av den ene puppen. Legger jeg henne i vanlig ammestilling nekter hun å drikke. Ikke snakk om altså selv om hun er veldig sulten. Hun bare snur seg bort og hylgriner. Legger jeg henne i tvillingstillingen drikker hun helt fint. Det andre brystet tar hun helt fint i vanlig ammestilling.Forstår ingenting jeg... Andre som har opplevd dette? Noe ide og hva grunnen kan vere eller hva jeg kan gjøre? Går helt fint å amme i tvillingstillingen, men jeg lurer fælt på hva som gjør at hun plutselig ikke vil ta brystet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øreverk?

Ikke uvanlig, og mitt barn ville aldeles ikke ligge på den ene armen en stund. Litt etter skjønte jeg det var øreverk.

Oppstår gjerne på sommeren med litt uhell med en lue etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øreverk?

Fort gjort at det oppstår, og jeg opplevde det selv en gang med mitt barn. Sommerproblem som regel, med lettere klær og uhell med lua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øreverk?

Ikke uvanlig, og mitt barn ville aldeles ikke ligge på den ene armen en stund. Litt etter skjønte jeg det var øreverk.

Oppstår gjerne på sommeren med litt uhell med en lue etc..

Hva gjør jeg da? Hun er i fin form, og godt humør! Det er kun når hun ligger på den siden hun kaver. Må jeg til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør jeg da? Hun er i fin form, og godt humør! Det er kun når hun ligger på den siden hun kaver. Må jeg til legen?

Trykk lett i framkant av øret og se etter raksjon. Se også etter voks i øret, rødhet eller varme.

Da ville jeg gått til legen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk lett i framkant av øret og se etter raksjon. Se også etter voks i øret, rødhet eller varme.

Da ville jeg gått til legen ja.

Det skal jeg gjøre når hun våkner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Har hun tatt den "vanskelige" puppen tidligere? Noen barn avviser den ene puppen fordi den er tyngre å få melk ut av.

Men om hun tidligere tok begge puppene, så ville jeg tatt henne med til en kiropraktor, og fått han til å sjekke om hun har en låsing i nakken eller ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun tatt den "vanskelige" puppen tidligere? Noen barn avviser den ene puppen fordi den er tyngre å få melk ut av.

Men om hun tidligere tok begge puppene, så ville jeg tatt henne med til en kiropraktor, og fått han til å sjekke om hun har en låsing i nakken eller ryggen.

Ja hun har alltid tatt begge puppene geit. Når jeg pumper er det ingen forskjell på hvor lett melka renner, så det er ikke det heller. Får bestille en time hos kiropraktor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det er ganske vanlig

Ja hun har alltid tatt begge puppene geit. Når jeg pumper er det ingen forskjell på hvor lett melka renner, så det er ikke det heller. Får bestille en time hos kiropraktor!

Det er ganske vanlig at barnet en periode foretrekker en side. Jeg opplevde også at et bryst ikke var så populært, og der ble det mindre melk etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lissi25

Du har ikke forstoppelse i den puppen vel?

Snuppa mi ville ikke ta den ene puppen noen dager. Hun begynte men så begynte ho å skrike. Gav seg ikke før hun fikk den andre. Etter noen dager fikk jeg feber. Jeg hadde forstoppede melkeganger uten at jeg visste om det. Fikk feber før jeg fikk vondt i brystet.

En venninne av meg har samme problemet. Helsesøsteren lurte på om hun hadde betennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja hun har alltid tatt begge puppene geit. Når jeg pumper er det ingen forskjell på hvor lett melka renner, så det er ikke det heller. Får bestille en time hos kiropraktor!

Ja, gjør det. Vi hadde stor glede av kiropraktor da minstemann var plaget av kolikk. Og kiropraktoren var veldig forsiktig, så det var ikke noen grunn for min skepsis ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...