Gå til innhold

Aktivitetssang


ggt

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner til en sang hvor man setter på seg tenner,ører,øyne og noe på hodet mens den blir sunget? Skulle gjerne hatt den, for jeg finner ikke igjen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja. Den har jeg hjemme.

Ørene var papp-tallerkener med hull i og tennene var sukkerbiter, så skulle man synge med alt dette på.

Morsomt :-))

Skal se om jeg finner den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Den har jeg hjemme.

Ørene var papp-tallerkener med hull i og tennene var sukkerbiter, så skulle man synge med alt dette på.

Morsomt :-))

Skal se om jeg finner den...

Det ville vært kjempefint om du fant den sangen, for jeg skulle så gjerne hatt den til lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangen "Å då lo eg!! "

Har du fått tak i sangen?

Hvist ikke kan jeg skrive den versjonen vi bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått tak i sangen?

Hvist ikke kan jeg skrive den versjonen vi bruker.

Jeg har ikke fått tak iden enda, men det hadde vært fint å få den sangen "Å då lo eg" for å se om det er den jeg er ute etter, eller kansje vi kan bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det ville vært kjempefint om du fant den sangen, for jeg skulle så gjerne hatt den til lørdag

Har ikke klart å finne den sangen enda, men jeg har ikke glemt det.

Kommer med den når den dukker opp (rydde, rydde....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...