Gå til innhold

Barn og medisiner


Gjest littlepillow

Anbefalte innlegg

Gjest littlepillow

Jeg er en kvinne på 30 år, foreløpig ingen barn. Jeg har vært sammen min samboer i litt over seks år, og vi planlegger å forlove oss. Jeg tenker mye på dette med å få barn. Jeg føler tiden løper fra meg, og at jeg bør få de jeg vil ha innen fem år. Tidligere har jeg utsatt dette fordi jeg vil bli bedre, mentalt sett. JEg har slitt med angst og depresjoner veldig lenge. I høst ble jeg ansett som frisk av psykologen min, men tre måneder etter terapi-slutt fikk jeg tilbakefall. Dette var i februar. Da ble stadig verre, og i slutten av mai ringte jeg legen. Nå går jeg på zoloft, og har gjort det i ca en måned.Spørsmålet mitt er: er det uforsvalrlig av meg å tenke på at jeg vil ha barn "snart"? Vil jeg kunne gå på zoloft og være gravid/amme samtidig? Anser forholdet mitt som stabilt, og vi er begge i fast jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

delphina1365380402

Dette må du spørre legen din om! Det er skummelt å gamle med medisinbruk o.l.. hvis du ønsker å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...