Gå til innhold

Reker...???


Gjest gule

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Tja, det kommer helt an på gutten det. Jeg kunne spise reker uten problem. Jeg kunne spise alt, men de første ukene kunne jeg ikke drikke brus, da fikk han luft i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på ungen det :)

Noen barn reagerer på omtrent alt, mens andre ikke reagerer på noe.

Min eldste og yngste har ikke reagert på noen ting, mens mellomste reagerte med utslett i huden om jeg spiste for mye sjokolade ;)

Jeg spiste kål, løk, massevis av jordbær og mye annet mens jeg ammet mine uten at det ble noe problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.Vel.Fant ut idag at reker holder vi oss unna.

Han har vært fryktelig urolig og sutrete idag.Tydelige magesmerter,ikke funnet roen.

Så nå har vi en liten overtrøtt gutt, som promper og ikke sovner.

I tillegg reagerer han på jordbær,løk og kål.

Kanskje jeg skal holde meg unna sjokolade og mitt ene cola glass på kvelden også???

Hvordan er det med melon???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Takk for svar.Vel.Fant ut idag at reker holder vi oss unna.

Han har vært fryktelig urolig og sutrete idag.Tydelige magesmerter,ikke funnet roen.

Så nå har vi en liten overtrøtt gutt, som promper og ikke sovner.

I tillegg reagerer han på jordbær,løk og kål.

Kanskje jeg skal holde meg unna sjokolade og mitt ene cola glass på kvelden også???

Hvordan er det med melon???

Eneste muligheten til å finne ut hva junior reagerer på er jo og prøve seg fram.

Min gutt reagerte på brus, eller kullsyra da. Det var det eneste vi merket at han reagerte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...