Gå til innhold

Svipptur Danmark


heisann!!!

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en datter på 3 år og vi tenkte å ta en svipptur til Danmark.

Har tidligere reist med Color Line som er en veldig fin båt både for barn og voksne.

Men har vært inne på nettet og sett på Stena Line og dette ser også ut som en veldig fin båt for barna.

Kan du anbefale noe???

Vi vil jo ha det hyggelig vi voksne også :0)

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Helt supert med barn på tur i Danmark.

Men har du skjekket om det er ledig plass på båtene? Jeg kjenner mange som har måttet kjøre til Danmark i sommer fordi de ikke har vært tidlig nok ute med å bestille billet...

Tror det kan bli en dyr svipptur da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harald hårfagre

Helt supert med barn på tur i Danmark.

Men har du skjekket om det er ledig plass på båtene? Jeg kjenner mange som har måttet kjøre til Danmark i sommer fordi de ikke har vært tidlig nok ute med å bestille billet...

Tror det kan bli en dyr svipptur da.

Det er vel stort sett biler det er fullt for. For personer uten bil er det stort sett ikke noe problem å få plass på båten.

Bestilte meg senest en svipptur på danskebåten i går, og reiser til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Det er vel stort sett biler det er fullt for. For personer uten bil er det stort sett ikke noe problem å få plass på båten.

Bestilte meg senest en svipptur på danskebåten i går, og reiser til helga.

OK, da har jeg nok misforstått litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel stort sett biler det er fullt for. For personer uten bil er det stort sett ikke noe problem å få plass på båten.

Bestilte meg senest en svipptur på danskebåten i går, og reiser til helga.

Det kan det være i høysesongen jo. Jeg har selv opplevd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harald hårfagre

Det kan det være i høysesongen jo. Jeg har selv opplevd det.

Kan det sikkert.

Men jeg bestilte tur for familien i går, for å reise nå til helga. Var ikke noe problem det iallefall. 4 personer UTEN bil. Og vi drar på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reiste med Stena Saga for noen dager siden. Kjempe god mat på á la carte restauranten - men veldig lurt å bestille bord på forhånd, der så det ut til å være fullt.

Ellers var jeg positivt overrasket da vi fikk ha bagasjen inne på lugaren fram til en halv time før vi kom til Oslo (dagoverfart). Lugarene måtte forlates kl 16, men bagasjen fikk stå.

Overnattet en natt på Stena Scandic i Frederikshavn. Der her de en liten, men fin svømmehall for barn i alle aldre. Gratis for hotellets gjester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da har jeg nok misforstått litt.

Vi kom hjem fra svipptur til Danmark i går. Hele familen + bil. Vi tok Color Line fra Kristiansand til Hirtshals med express båten (2.5 timer) og bestilte dagen før. En overnatting i Danmark, og Legoland hele påfølgende dag med sen båttur hjem. Var i allefall ikke noe problem å ha med bilen fra Kristiansand ved bestilling på kort varsel. Gikk greit det - til tross for liten kuling den ene veien og liten storm den andre veien. Ungene syntes det var rasende festlig da en hel reol med taxfree sprit gikk i gulvet i taxfree sjappa - hørtes over nesten hele båten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...