Gå til innhold

Er jeg gravid med nr 2 tro? *spent*


sommerkreps

Anbefalte innlegg

sommerkreps

Har tatt eggløsningstest f.o.m torsdag og t.o.m i dag, men ikke noen eggløsning i sikte..MEN har mensmurringer i magen hatt siden lørdag kveld..og tror ikke jeg har følt det på den måten tidligere bortsett fra da jeg var gravid forrige gang! Har også plutselig blitt veldig sulten og tørst. Selvfølgelig kan det være noe annet også da..men kan jo håpe.. Men da må i tilfelle eggløsning ha skjedd ca en uke etter siste mens første dag. Har imidlertid lest nå at det ikke er uvanlig at eggløsning kommer tidligere rett etter pilleslutt (slutta med pilla for 2,5 uke siden, tok brettet ut). Hadde ikke sex før onsdag forrige uke, men kan ha hatt eggløsning samme dag eller dagene før. Men er kanskje litt tidlig å kjenne symptomer allerede? Kan jo ikke ta test enda, så er bare å vente i spenning! Noen som har opplevd noe liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En uke etter siste mens' siste dag høres helt normalt ut. (12 dager etter siste mens' første dag regnes vel gjennomsnitlig som det beste tidspunktet å bli gravid på...)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...