Gå til innhold

HURRA!!!!!! Det ble en gutt


Bethoven

Anbefalte innlegg

I dag kom endelig telefonen som vi har ventet på i mange dager. Vi har fått tildelt en gutt på 1 år og 10 måneder. Vi er i lykkerus. Har ikke så mange detljer ennå. Sto i jordbæråkeren da telefonen ringte. Storesøster på 4 1/2 er kjempefornøyd.

Hilsen en lykkelig mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fei1365380229

Gratulerer så mye med gutten. Er det Kina? Er bare litt forundret over så mange gutter som kommer derfra nå, er jo nesten overtall av gutter :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thuva1365380402

Gratulerer så mye med gutten.

Hvilket land er det dere adopterer fra?

Ønsker dere lykke til med den aller siste ventetiden før avreise.

Hilsen mamma til 2 gutter fra Sør-Korea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjonene. Ja vi adopterer fra Kina. Har fått bilder på mail fra VB i ettermiddag og han er bare nydelig. Vi har fått reisedato tidlig i september, men det jo så lenge til..... Skulle gjerne ha reist i morgen.

Jeg er inne og leser daglig på FUB men har ikke skrevet der inne. Har glemt passordet mitt og er ikke særlig flink på dataen heller så derfor blir det her jeg skriver.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønefossberta

Gratulerer så masse!! En eller annen skreiv på FUB/Ønskebarn at en VB-mamma (eller pappa) hadde innlegg her om Kina-tildeling, så jeg måtte inn å sjekke... Hvilken provins kommer han fra? Vi har selv LID juni-06 og må regne med å vente lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere:) Jeg er her nesten aldri lenger,men dette måtte jeg få med meg:) Gleder meg sånn til å se bilde..Kos dere med følelsen!!! Vi snakkes

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Colombiamamma

Gratulerer så mye med gutten!

Kos dere med shopping og alle andre reiseforberedelsen.

Riktig god tur til Kina når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så kjekt! :-) Gratulerer så mye. Og veldig fin aldersforskjell blir det også, de to barna dine får nok stor glede av hverandre.

Lykke til med innspurten!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...