Gå til innhold

Blandings!


Lillyme

Anbefalte innlegg

Kan jeg blande mme og mm i en flaske når jeg ikke har klart å pumpe ut et helt måltid?

Og hva er et helt måltid når babyen er 3,5 mnd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tidlig

Jeg tror jeg ville gitt mm først,deretter mme. Da er du iallefall sikker på at barnet ditt får i seg mm. Hvis du blander for masse mme og blander det med mm,er det ikke sikkert at barnet orker alt. Synd å la mm gå til spille.

Er litt usikker på hva som er vanlig for en på 3 1/2 mnd. Tror det står anbefalt dosering på baksiden av mme-pakkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet at du ikke har klart å pumpe ut et helt måltid så har du vel en formening om hva et helt måltid er...?

Men jeg hadde hvertfall blandet sånn at hun fikk 100 ml tilsammen, jeg tror det var omtrent noe sånt jenta mi spiste da hun var 3 mndr (ca 5600 g da tror jeg).

Bland det sammen i samme flaska du, det blir mye styr å skulle ha to forskjellige flasker eller evt etterfylle med mme når mm er oppdrukket, og hvis hun er sånn som min jente så er avbrudd i måltidet uansett svært upopulært og kan gjøre at fortsettelsen spoleres fullstendig av forstyrrelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet at du ikke har klart å pumpe ut et helt måltid så har du vel en formening om hva et helt måltid er...?

Men jeg hadde hvertfall blandet sånn at hun fikk 100 ml tilsammen, jeg tror det var omtrent noe sånt jenta mi spiste da hun var 3 mndr (ca 5600 g da tror jeg).

Bland det sammen i samme flaska du, det blir mye styr å skulle ha to forskjellige flasker eller evt etterfylle med mme når mm er oppdrukket, og hvis hun er sånn som min jente så er avbrudd i måltidet uansett svært upopulært og kan gjøre at fortsettelsen spoleres fullstendig av forstyrrelsen...

Ja, jeg har en formening om at 40 ml ikke er et måltid for en baby på 3,5 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...