Gå til innhold

.ångest.


Gjest Kine dahh

Anbefalte innlegg

Gjest Kine dahh

jag har ångest.

något fruktansvärt.

vill inte bli gammal.

vill vara liten och sprina i parken.

kunna vara som den lilla blomman på marken.

ingen oro. inget alls.

bara leva. och vara glad.

det vill jag.

jag vill så mycket.

världen är så orättvis.

människor knaprar tabletter tills döden.

andra strävar efter tabletterna för att slippa döden.

folk skjuter hit och dit.

du sjuka värld. skärp dig. tack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lotus

ehmmm...du.... siden dette er et _norsk_ forum, som for det mest blir lest og skrevet til av_norske_ mennesker, kan ikke du VÆR SÅ SNILL (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) skrive på norsk! så vanskelig kan det vel ikke være!!!! får helt noya av å lese svensk hele tida... ja, jeg vet at jeg bare kan la være å lese innleggene dine, men kanskje det en gang iblant kunne være noe logisk i innleggene dine? skjønner ikke dritten av hva du skriver, sorry. vet ikke om det er språket eller... vel... ordbruken. skriv på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehmmm...du.... siden dette er et _norsk_ forum, som for det mest blir lest og skrevet til av_norske_ mennesker, kan ikke du VÆR SÅ SNILL (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) skrive på norsk! så vanskelig kan det vel ikke være!!!! får helt noya av å lese svensk hele tida... ja, jeg vet at jeg bare kan la være å lese innleggene dine, men kanskje det en gang iblant kunne være noe logisk i innleggene dine? skjønner ikke dritten av hva du skriver, sorry. vet ikke om det er språket eller... vel... ordbruken. skriv på norsk.

lotus..... klarer du ikke lese svensk??

fortsett du kine dahh, svensk er det fineste språket ever! Klart kan vi nordmenn lese svensk, hvor dumme er vi?? ;)

Lotus, tenk tilbake på pippi, henne forstod du vel? kom igjen lotus du klarer det hvis du vil!

Det er en grunn til hvorfor det ikke finnes Svensk-norsk ordbøker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teenage Dirtbag

Verden er fæl, det merker man bare man setter foten utenfor døra om morgenen. Plutselig er alt imot deg, tiden, mennesker, de du er glad i , de du ikke er glad i, bussen, maten, morgenhumøret, fagene...alt er imot oss, hele tiden...konstant! Men de er også de tingene som gjør oss sterkere, de tingene som gir oss håp! Jeg er ikke kristen eller noe, men har fått skrapt med meg noe fra alle de religions timene vi har hatt, det at Gud skapte menneske av en svettedråpe, og siden det har menneske nesten ikke opplevd noe annet enn motgang og svette!

Ja, jeg trenger vel ikke si mer..he he, jeg lever meg for mye inn i ting...he he

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kine dahh

ehmmm...du.... siden dette er et _norsk_ forum, som for det mest blir lest og skrevet til av_norske_ mennesker, kan ikke du VÆR SÅ SNILL (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) skrive på norsk! så vanskelig kan det vel ikke være!!!! får helt noya av å lese svensk hele tida... ja, jeg vet at jeg bare kan la være å lese innleggene dine, men kanskje det en gang iblant kunne være noe logisk i innleggene dine? skjønner ikke dritten av hva du skriver, sorry. vet ikke om det er språket eller... vel... ordbruken. skriv på norsk.

jag skriver väl inte på något speciellt sätt? jag skriver bara vad som dyker upp i huvudet för stunden. Och det är svënsk. fatta.

värfor ska jag rette mig etter va all tykker og tror. värfor ska jag lysna på dig. vem är du.

ingen alls.

ingen i verden alls.

jag känner inte dig. har ingen respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jag skriver väl inte på något speciellt sätt? jag skriver bara vad som dyker upp i huvudet för stunden. Och det är svënsk. fatta.

värfor ska jag rette mig etter va all tykker og tror. värfor ska jag lysna på dig. vem är du.

ingen alls.

ingen i verden alls.

jag känner inte dig. har ingen respekt.

Uhhmm?

Genialt svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lotus

lotus..... klarer du ikke lese svensk??

fortsett du kine dahh, svensk er det fineste språket ever! Klart kan vi nordmenn lese svensk, hvor dumme er vi?? ;)

Lotus, tenk tilbake på pippi, henne forstod du vel? kom igjen lotus du klarer det hvis du vil!

Det er en grunn til hvorfor det ikke finnes Svensk-norsk ordbøker ;)

klart jeg KAN lese svensk, men dette er da et norsk forum og det er ikke til å komme bort ifra hverken for deg eller kine eller noen andre, om kine syns at det er å føye seg etter andre så vel for meg, dette er et norsk forum for helvete.

kanskje du syns vi kan skrive på engelsk også kanskje, fordi de aller aller fleste forstår det? ikke si at det ikke er det samme, for det er det...

og JA, jeg forstår og har alltid forstått hva pippi sier, men jeg har alltid hata pippi og alle andre svenske barne-tv-folk av den enkle grunn at de snakker svensk, jeg syns svensk er det støggeste språket i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotus

jag skriver väl inte på något speciellt sätt? jag skriver bara vad som dyker upp i huvudet för stunden. Och det är svënsk. fatta.

värfor ska jag rette mig etter va all tykker og tror. värfor ska jag lysna på dig. vem är du.

ingen alls.

ingen i verden alls.

jag känner inte dig. har ingen respekt.

du kjenner meg ikke, du har ingen respekt for meg nei. det går faen meg ikke i bare en retning.

å snakke norsk på et norsk forum er IKKE å føye seg etter hva alle andre syns. må du roe deg ned litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordmann

klart jeg KAN lese svensk, men dette er da et norsk forum og det er ikke til å komme bort ifra hverken for deg eller kine eller noen andre, om kine syns at det er å føye seg etter andre så vel for meg, dette er et norsk forum for helvete.

kanskje du syns vi kan skrive på engelsk også kanskje, fordi de aller aller fleste forstår det? ikke si at det ikke er det samme, for det er det...

og JA, jeg forstår og har alltid forstått hva pippi sier, men jeg har alltid hata pippi og alle andre svenske barne-tv-folk av den enkle grunn at de snakker svensk, jeg syns svensk er det støggeste språket i verden.

Ja! Enig med lotus. Ikke bare er svensk et stygt språk, men det blir enda værre når det blir skrevet på en måte som Kine dahh skriver det. Bare møl alt sammen... Og det var jo godeste Kine som skulle slutte å elske faren sin fordi han tok henne i røyking og ble sint. Herregud... Hvor dum går det an å bli?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

ehmmm...du.... siden dette er et _norsk_ forum, som for det mest blir lest og skrevet til av_norske_ mennesker, kan ikke du VÆR SÅ SNILL (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) skrive på norsk! så vanskelig kan det vel ikke være!!!! får helt noya av å lese svensk hele tida... ja, jeg vet at jeg bare kan la være å lese innleggene dine, men kanskje det en gang iblant kunne være noe logisk i innleggene dine? skjønner ikke dritten av hva du skriver, sorry. vet ikke om det er språket eller... vel... ordbruken. skriv på norsk.

Det er selvfølgelig OK å skrive på svensk her - akkurat som man kan skrive på norsk på svenske dol.

Vil forøvrig minne deg om vårt regelverk, og oppfordre deg til å vise hensyn til andre brukere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentalkrem

du kjenner meg ikke, du har ingen respekt for meg nei. det går faen meg ikke i bare en retning.

å snakke norsk på et norsk forum er IKKE å føye seg etter hva alle andre syns. må du roe deg ned litt.

Lotus (=Nordmann), nå er svenskene tydeligvis så heldig at de er forskånet fra å ha deg der. Likevel skal vi være glad for å ha Kine her!

Det er du som skriver for egen regning, og du er som kjent et meget lite mindretall. Hold deg for god for slike uttalelser.

Svarer du nå med småfrekke spydige kommentarer, - så vet vi hvor vi har deg hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotus

Det er selvfølgelig OK å skrive på svensk her - akkurat som man kan skrive på norsk på svenske dol.

Vil forøvrig minne deg om vårt regelverk, og oppfordre deg til å vise hensyn til andre brukere her.

javel javel, så skal jeg holde kjeft om kine dahhhhhhhhh. det er tydeligvis for mye å be om at folk skriver på det språket til landet de er i, når de mest sannsynlig kan det (kine skrev på norsk før..)

ser du har slettet et innlegg om kine fra noen andre ja.

men som sagt, holder kjeft nå.

*rive seg i håret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotus

Lotus (=Nordmann), nå er svenskene tydeligvis så heldig at de er forskånet fra å ha deg der. Likevel skal vi være glad for å ha Kine her!

Det er du som skriver for egen regning, og du er som kjent et meget lite mindretall. Hold deg for god for slike uttalelser.

Svarer du nå med småfrekke spydige kommentarer, - så vet vi hvor vi har deg hen.

leste du innlegget til kine kanskje? repeterte bare det hun sa til meg, ergo kom det med null respekt fra henne først. sorry hvis jeg ikke respekterer folk som sier rett ut at de ikke respekterer meg.

så ikke kom til meg og kjeft om 'spydige kommentarer'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mentalkrem

leste du innlegget til kine kanskje? repeterte bare det hun sa til meg, ergo kom det med null respekt fra henne først. sorry hvis jeg ikke respekterer folk som sier rett ut at de ikke respekterer meg.

så ikke kom til meg og kjeft om 'spydige kommentarer'.

"leste du innlegget til kine kanskje? repeterte bare det hun sa til meg, ergo kom det med null respekt fra henne først"

Det var Kine som startet denne tråden 25.mai kl. 17:54, og du ristet av deg litt uggent tøys drøye tre timer senere.

Thats it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lotus

"leste du innlegget til kine kanskje? repeterte bare det hun sa til meg, ergo kom det med null respekt fra henne først"

Det var Kine som startet denne tråden 25.mai kl. 17:54, og du ristet av deg litt uggent tøys drøye tre timer senere.

Thats it!

når innleggene ble skrevet har ingenting å si..

_SORRY_ at det plager meg når noen skriver på svensk KONSTANT på et NORSK forum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når innleggene ble skrevet har ingenting å si..

_SORRY_ at det plager meg når noen skriver på svensk KONSTANT på et NORSK forum..

Vi kan heller gå og skrive norsk på det svenske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel javel, så skal jeg holde kjeft om kine dahhhhhhhhh. det er tydeligvis for mye å be om at folk skriver på det språket til landet de er i, når de mest sannsynlig kan det (kine skrev på norsk før..)

ser du har slettet et innlegg om kine fra noen andre ja.

men som sagt, holder kjeft nå.

*rive seg i håret*

Lær deg å respektere andre folk uansett rase. At Kine skriver på Svensk kan jeg ikke forstå at noen har noe problem med. Det er jo dritlett å lese dahhhh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentalkrem

når innleggene ble skrevet har ingenting å si..

_SORRY_ at det plager meg når noen skriver på svensk KONSTANT på et NORSK forum..

"når innleggene ble skrevet har ingenting å si.."

Enig i det. Men det var ikke slik jeg forstod deg når du skrev:

"leste du innlegget til kine kanskje? repeterte bare det hun sa til meg, ergo kom det med null respekt fra henne først. sorry hvis jeg ikke respekterer folk som sier rett ut at de ikke respekterer meg. så ikke kom til meg og kjeft om 'spydige kommentarer'."

See?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...