Gå til innhold

Bare lurer...


Gjest karen 25

Anbefalte innlegg

Gjest karen 25

Er for ikke så veldig lenge siden blitt kjæreste med en mann på 34, han er en del år eldre enn meg og har en datter fra før av på nesten ti år. Jeg reagerer litt på en ting.. han sa her en dag at han liker så godt å kose med rumpen hennes. og når hun fks kommer for å si go natt i bare trusen driver han og koser med og kniper på rumpen hennes ganske lenge. Tenker absolutt ikke at det ligger noe i det,han liker selvfølgelig å kose med datteren sin, men jeg synest kanskje det blir litt for mye og at hun kanskje er litt for stor til sånn "rumpekosing"? er jeg helt teit eller er det helt vanlig at fedre gjør sånn? måtte bare spørre for jeg synest det virker litt rart.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg i at "rumpekosing" kan gå an på en baby som tullelek men IKKE på en tiåring! Det kommer jo litt an på om tiåringen synes dette er veldig gøy men jeg synes det er å gå over grensen uansett fordi det blir for intimt.

Ville kanskje snakket litt med han om hva du tenker uten å beskylde han for å være ekkel, pervo eller noe slikt for det vil jo krenke han og. Mest sannsynlig synes han bare det er gøy å leke med datteren sin også har de en lek sammen som for andre virker litt merkelig for folk utenfor. Dette er jo veldig ømtåelig tema så det må trås varsomt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...