Gå til innhold

Nå trenger jeg gavetips :)


Gjest Masahiro

Anbefalte innlegg

Gjest Masahiro

I dag skal jeg ut for å kjøpe en liten gave til de flotte damene på gullets avdeling i banehagen. bare en liten oppmerksomhet og et kort for å takke for 3 fine år på småbarnsavd. Har kjøpt et par bøker til avdelingen også, men vil ha en liten hilsen til hver av de voksne også. Nå er det mange so0m er på ferie, slik at det må være en ting som tåler å vente på å åpnes. Ergo faller blomster etc. bort :)

Tar imot alle tips og forslag med stor takknemlighet!

Har forresten søkt i forum og funnet lignende tråder - men prøver likevel igjen.

Gjerne litt originale forslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt fine lys i gave til lærere. Tanken min har vært at det er noe som er pent, noe som kan brukes og samtidig ikke en vanlig pyntegjenstand som ikke nødvendigvis faller i smak.

I tillegg har jeg et "egoistisk" motiv: hver gang de tenner lyset, tenker de sikkert litt på barnet mitt ;)

Det finns utrolig mange fine lys på markedet...

http://www.loiten-lys.no/?objectId=175&wt=Noen+av+v%E5re+lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...