Gå til innhold

Utenom: mobiltelefonabbonement


KinderEie

Anbefalte innlegg

Utenom: Bruker mobilen relativt lite, og har til nå brukt kontantkort. Ser det blir økende behov, og lurer på hva jeg skal velge i jungelen? Noen som har tips? Vi har ikke fast telefon gjennom Telenor så kan visst ikke velge Fri familie eller hva det heter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter mitt behov har jeg valgt Djuice Magnum. Da får jeg 100 gratis SMS i mnd. Ringeprisen er overkommelig for meg som ikke ringer så mye med mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har fått tips om "onecall" fra en annen her, og jeg har dette kontantkortabonnementet. Fungerer suverent! Før hadde jeg tele2abonnement, og betalte over 500,- i mnd (inkl. abonnement) Nå bruker jeg 200,- pog sparer altså ca 300,-å en måned, og da sender jeg maaaaange sms'er! Anbefales på det sterkeste!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OneCall er svært gunstig, som SF sier. Det er sikkert flere, men jeg tviler på at du får det veldig mye billigere enn OC. Ved fakturaabonnement får du halvannen time gratis ringetid og omtrent 90 sms inkludert (sånn ca, jeg husker ikke tallene nøyaktig), og det er ikke noe gebyr for minstefakturering. Med andre ord - om du sender 50 sms og ringer i 80 minutter en måned, så har du gratis bruk.

Sjekk ut sidene deres. http://www.noextras.net er også veldig billig. Det har kommet et til nå også, men det husker jeg ikke hva heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

One Call er billige. Da kan du ringe 120 minutter gratis + 90 (?) melding er gratis i mnd. Etter at det som er gratis er brukt opp er heller ikke prisen avskrekkende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...