Gå til innhold

Lommepenger i Kr.sand?


astridny

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er en familie på 4, 2 voksne og ett barn på 5 og ett barn på 9 mnd.

Hvor mye lommepenger trur dere at vi trenger?

Vi skal være der 1,5 dag.

Inngangsbilletten er betalt.

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bikku

Det kommer blant annet an på om dere tar med mat og drikke, eller satser på å kjøpe mat der. Tror menyene i "Afrika" kosta 69 for barn og 149 for voksne. Men de har jo burgere mm som blir litt rimeligere. Og så "må" vel femåringen få noen sabeltanneffekter/afrikadyr som fort koster noen hundrelapper. Samt at hele gjengen trenger jevnlig påfyll med is og drikke.

Aktivitetene koster ikke noe. Man tusler gratis omkring og er med på det man ønsker. Så selve opplevelsen krever ikke penger ut over inngangsbilletten. Men du må bare vurdere nivået av forbruk. Prisene er jevnt over høye, men man får jo alltids en automatbrus/vann til 20 kr og is til butikkpris hvis det er alt man har behov for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Du mener inngangsbillett til Dyreparken, ikke sant? Det er gratis å komme inn i Kristiansand ;-)

Man trenger ikke bruke mye penger i parken med mindre man skal kjøpe diverse effekter o.l. Alt man prøver er gratis (båttur, tivoli etc..). Dersom man vil kan man ta med mat og drikke. Eller synes jeg ikke maten var så dyr. Det er mye dyrere mat f.eks. på Tusenfryd.

To steder kunne vi kjøpe f.eks. "familiekurv" med nok mat til oss alle fem. Denne kostet ca 200 kroner.

Vi spiste italiensk buffet i Kjuttavika. Du kunne spise og drikke så mye du ville og maten var kjempegod og variert. Jeg husker ikke eksakt pris på buffeten, men spesielt dyrt var det ikke.

Dersom dere ikke skal kjøpe klær og andre effekter, tror jeg jeg ville tatt med 1000 kroner til parken. Det er gode muligheter for at dere har ganske mye igjen når dere er ferdige også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener inngangsbillett til Dyreparken, ikke sant? Det er gratis å komme inn i Kristiansand ;-)

Man trenger ikke bruke mye penger i parken med mindre man skal kjøpe diverse effekter o.l. Alt man prøver er gratis (båttur, tivoli etc..). Dersom man vil kan man ta med mat og drikke. Eller synes jeg ikke maten var så dyr. Det er mye dyrere mat f.eks. på Tusenfryd.

To steder kunne vi kjøpe f.eks. "familiekurv" med nok mat til oss alle fem. Denne kostet ca 200 kroner.

Vi spiste italiensk buffet i Kjuttavika. Du kunne spise og drikke så mye du ville og maten var kjempegod og variert. Jeg husker ikke eksakt pris på buffeten, men spesielt dyrt var det ikke.

Dersom dere ikke skal kjøpe klær og andre effekter, tror jeg jeg ville tatt med 1000 kroner til parken. Det er gode muligheter for at dere har ganske mye igjen når dere er ferdige også:)

Det var enda godt at det er gratis å komme inn til Kr sand ;-)

Regner med at det blir litt spesial effekter. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det var enda godt at det er gratis å komme inn til Kr sand ;-)

Regner med at det blir litt spesial effekter. :-)

;-)

Sunnivakjole/Kaptein Sabeltann-dress koster 349,-

Ellers kan man jo kjøpe pistol, sverd, kikkert, hatt, luer, T-skjorter osv osv...

Når vi var i parken for seks år siden, kosta Sunnivakjolen rundt 600 kr tror jeg!! Mine to yngste døtre kjøpte kjole for feriepengene sine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...