Gå til innhold

Piratmat grill i kardemommeby


astridny

Anbefalte innlegg

Hei Kan bare de som skal på showet spise der? Jeg tenkte at jeg skulle bli hjemme på hytte i kardemommeby med babyen min,mens resten av familien skulle på showet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Det blir reklamert med at etter klokka 20.00 er hele parken reservert kun for de som skal se Kaptein Sabeltann-forestillingen. Siden dere bor i Kardemommeby, kan jeg ikke tro det skal bli noe problem. Dere er jo i parken uansett om dere skal på forestilling eller ikke.

Når vi spiste på sjørøvergrillen, trengte vi ikke vise billettene til forestillingen . Billettene ble kun sjekket ved hovedinngangen før vi fikk komme inn i parken.

Husk å bestille bord til sjørøvergrillen. Jeg tror det pleier å bli fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde i Kardemomme By to netter ifjor.

Vi spiste piratmiddagen den ene kvelden og så på showet den andre. Ikke noe problem det - jeg tror jeg sa det som det var, også. Poenget er at ingen "vanlige" gjester får være der etter stengetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...