astridny 2 221 0 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei Kan bare de som skal på showet spise der? Jeg tenkte at jeg skulle bli hjemme på hytte i kardemommeby med babyen min,mens resten av familien skulle på showet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det blir reklamert med at etter klokka 20.00 er hele parken reservert kun for de som skal se Kaptein Sabeltann-forestillingen. Siden dere bor i Kardemommeby, kan jeg ikke tro det skal bli noe problem. Dere er jo i parken uansett om dere skal på forestilling eller ikke. Når vi spiste på sjørøvergrillen, trengte vi ikke vise billettene til forestillingen . Billettene ble kun sjekket ved hovedinngangen før vi fikk komme inn i parken. Husk å bestille bord til sjørøvergrillen. Jeg tror det pleier å bli fullt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 28 907 4 277 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Vi bodde i Kardemomme By to netter ifjor. Vi spiste piratmiddagen den ene kvelden og så på showet den andre. Ikke noe problem det - jeg tror jeg sa det som det var, også. Poenget er at ingen "vanlige" gjester får være der etter stengetid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.