Gå til innhold

bleier på resept?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prinsessesjefen

Før var det i hvertfall slik at barnet måtte være 6 år, men jeg mener å ha lest et eller annet sted at noen hevder grensen er økt til 8 år!!!! Hvis det er tilfellet så er det jo helt idiotisk spør du meg, må jo i så fall være fordi staten ikke vil at man skal få bleier til barn som er sengevætere på blå resept.

Uansett, ta en telefon til fastlegen deres og be om å få bleier til barnet ditt på blå resept. Vil anbefal en bleie som heter Tena Slip. Dette er en fantastisk god bleie som garantert holder tett slik at barnet ditt ikke trenger å være redd for å våkne opp i våt seng. Vi har brukt denne bleien til sengevætere her i huset med stort hell :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at man må være 8 år, men vår var noen måneder yngre da han fikk resept.

For handicappede barn som vil være bleiebrukere hele livet er det andre regler.

Sjekk med fastlegen til barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Sønnen min var 5 når han først fikk bleier på blå resept.Han bruker det fortsatt,men kun om natten.Ville sjekket med fastlegen om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...