Gå til innhold

Voksenbursdag, barna med?


Gjest Noen tanker om dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen tanker om dette?

Hei. Min mann skal feire halvrund bursdag til høsten, tenkte å be kollegaer, venner, men ikke barna deres. Så mitt spørsmål er om det er best at også våre barn ikke er med på festen, men heller kan være hos besteforeldrene den kvelden? Også feirer vi bursdagen en annen dag med kake vi i familien. Eller er det mest naturlig at også barna er med på voksenfesten..? Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sola mi

Hvis det skal serveres alkohol i bursdagen så synes jeg at barn ikke har noe i selskapet å gjøre. Ellers så hadde jeg vel hatt barna tilstede hvis de kan leke med seg selv og ikke henger på dere foreldre hele kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skal serveres alkohol i bursdagen så synes jeg at barn ikke har noe i selskapet å gjøre. Ellers så hadde jeg vel hatt barna tilstede hvis de kan leke med seg selv og ikke henger på dere foreldre hele kvelden.

Da ville jeg bare hatt voksne med, helt klart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg synes det er deilig innimellom å ha voksenkveld med voksne venner. Mannen min hadde bursdag i sommer, og da hadde vi vanlig familieselskap med barn og andre slektninger. Til helga skal vi feire dagen med våre voksne venner, og barna våre skal sove hos slektninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilse på

Hvis det er mange som gjerne vil se barna eller som barna gjerne vil treffe, kan de jo være der når gjestene kommer, for så å bli hentet av bestefar? (Funker jo bare hvis de ikke bor veldig langt unna, da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er hyggelig å inkludere ungene i store begivenheter.

Så jeg hadde sikkert prøvd en variant med å ha ungene med i starten og lease dem ut etter hvert.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syntes det var fint å slippe å ha ungene med. Vi skal feire rund dag for mannen min om to uker med venner og familie.

Vi slipper ikke unna barn da hele min manns familie bor i Bergen og vi i Oslo, de insissterer på å ha barna med. Det blir 3 barn på 6,8, og 9 samt 2 tenåringer.

Jeg hadde gjerne sett at vi kunne ha en voksenfest uten unger men har ikke fått gehør for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...