Gå til innhold

Så har vi sett Sabeltann-showet...


janeymor

Anbefalte innlegg

... og for en suksess!!

Fikk tips her inne om at "små" barn ikke hadde noe på showet å gjøre, så jeg var en smule betenkt da vi troppet opp der med lille mor på halvannet og seksåringen vår. Lillemor tittet rundt seg med store øyne før det hele startet, og etterhvert smilte hun og pekte og sa "heeei" og "seeee" :) .

Så startet det og samboeren min og jeg ventet på at prinsessa skulle falle i søvn. Plutselig så vi hun begynte å bevege seg til musikken og klappet fornøyd i hendene :) Skal si vi lo! Etter en hel time sovnet hun fornøyd, og storebror koste seg fra ende til annen. Supergøy!!

Så til dere som setter en "øvre" aldersgrense: Synes det blir tøvete å gjøre det i denne sammenhengen!! Lillemor skjønte ikke noe av handlingen, men koste seg tydelig og når hun var med fikk vi oppleve dette sammen alle fire...som en familie. og det er viktig slik man haster avsted i hverdagen.

Bak oss satt et følge på 14! De hadde hele raden og hadde med seg unger fra ca 2-12 (?) år. Alle, unntatt den minste gutten skravla underveis, og den siste halvtimen sa de det var kjedelig. Skal si jeg irriterte meg over at foreldrene ikke kunne be dem snakke mer stille. De forstyrret oss veldig. Så i dette tilfellet hadde alder ingen betydning, men oppdrdagelse. foreldrene var like uhøflige og pratet og kjeftet høylydt.

Men som sagt... vi hadde det helt fantastisk! tror vi må tilbake neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Moro å høre!

Gutten vår var der første gang sammen med bare pappaen da han var fem år.

I fjor var jenta vår fem år, og de to pluss oss to foreldre var med.

Minstejenta er i år tre, og hadde nok satt stor pris på showet i år, men vi droppet det i år - men satser nok på å få det med oss, alle fem neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å høre!

Gutten vår var der første gang sammen med bare pappaen da han var fem år.

I fjor var jenta vår fem år, og de to pluss oss to foreldre var med.

Minstejenta er i år tre, og hadde nok satt stor pris på showet i år, men vi droppet det i år - men satser nok på å få det med oss, alle fem neste år!

Jeg var nok den med den "aldersgrense 4 år" som du refererer til. Vi var på show i år også. Og jeg står nå fremdeles på hva jeg sa tidligere - ettersom vi nok en gang opplevde hylende barn som ville hjem, og barn som begynte å grine, foreldre med babyer i bæresele som hylte etc. Jeg hadde med 4 og 7 åringen, og vaktene stoppet med og spurte hvor gammel 4 åringen var. Kanskje de har lignende erfaring de også? 4 åringen min syntes det var strålende, og 7 åringen er jo erfaren så det fikk fint det. Selvsagt er det forskjell på barn, noe jeg forhåpentligvis også sa den gangen, og jeg er selvfølgelig glad for at dere hadde en fin opplevelse. Det unner jeg alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg var nok den med den "aldersgrense 4 år" som du refererer til. Vi var på show i år også. Og jeg står nå fremdeles på hva jeg sa tidligere - ettersom vi nok en gang opplevde hylende barn som ville hjem, og barn som begynte å grine, foreldre med babyer i bæresele som hylte etc. Jeg hadde med 4 og 7 åringen, og vaktene stoppet med og spurte hvor gammel 4 åringen var. Kanskje de har lignende erfaring de også? 4 åringen min syntes det var strålende, og 7 åringen er jo erfaren så det fikk fint det. Selvsagt er det forskjell på barn, noe jeg forhåpentligvis også sa den gangen, og jeg er selvfølgelig glad for at dere hadde en fin opplevelse. Det unner jeg alle!

Vi hadde samme opplevelse som janeymor. Der var mange småunger, men utrolig nok ikke noe skriking. Jeg så noen foreldre med baby som hadde bittesmå øreklokker. Babyene sov søtt:)

Det eneste vi opplevde av gråting, var på vei inn til showet. Endel unger hadde nok blitt vekket for å gå på show og var trøtte og grinete av den grunn. Når showet starta var det blikkstille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor til Oliver

Vi hadde også med vår sønn på 20 mnd på sabeltannshow og trodde vel egentlig at han ville sovnet, men han satt som fjettra og fulgte med.Var ikke ett knyst i gutten så lenge showet varte så det fenget veldig.Til vanlig sitter han ikke to sekunder rolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...