Gå til innhold

overtids-tips?


Gjest noe lei nå ja

Anbefalte innlegg

Gjest noe lei nå ja

Er en uke over tiden og vurderer å prøve alle disse kjerringrådene som jeg egentlig ikke har noen tro på.. Hva er deres erfaringer? Noe som kan sette igang fødsel..?

Samleie, humpete vei og gåing er forsøkt uten resultat.

Hvor lenge gikk dere over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex fungerte hos oss med andremann, førstemann kom en mnd for tidlig etter heftig oppussing av dørene i leiligheten. Var mye opp og ned i huk med den malingen ja ;)

Lykke til, den lille er nok ikke langt unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste forskning sier at sex ikke hjelper, visstnok.

Sniff på møllkuler!! De inneholder mye av de samme ingredisensene som den "gode og gamle" malingen, samt gå en ordentlig tur i litt kuppert terrenge..

Lykke til

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex fungerte hos oss med andremann, førstemann kom en mnd for tidlig etter heftig oppussing av dørene i leiligheten. Var mye opp og ned i huk med den malingen ja ;)

Lykke til, den lille er nok ikke langt unna ;)

Du må nok bare være tålmodig og vente... Babyen kommer når den er klar :-)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

18 dager med første mann, 15 dager med andremann, og tredjemann ble tatt med keisersnitt 2 uker før termin :-)

Ingen råd hjalp på meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde alle råd som var å opprive, men ingenting hjalp. desverre... :) Jeg fikk førstemann 3 dager før termin, andremann 5 dager over, og med minstemann ble fødselen satt i gang 2 uker over termin...

Det beste er å tenke på hvor lenge de lar deg gå over, og telle ned fra den dagen. Da er det bare en bonus om babyen kommer før den dagen, for å si det sånn :) Så hvis du er 1 uke over nå, har du jo faktisk bare maks 1 uke igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe lei nå ja

Jeg prøvde alle råd som var å opprive, men ingenting hjalp. desverre... :) Jeg fikk førstemann 3 dager før termin, andremann 5 dager over, og med minstemann ble fødselen satt i gang 2 uker over termin...

Det beste er å tenke på hvor lenge de lar deg gå over, og telle ned fra den dagen. Da er det bare en bonus om babyen kommer før den dagen, for å si det sånn :) Så hvis du er 1 uke over nå, har du jo faktisk bare maks 1 uke igjen :)

Hvordan var det å bli satt igang ift at det startet av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det å bli satt igang ift at det startet av seg selv?

Mye mer smerte, men kortere fødsel med drypp (2,5 til 3 timer, i forhold til 1 døgn). Kroppen fikk ikke vendt seg til smertene, før fødselen var i full gang. (den startet i det de satt dryppet, med 2 min. mellomrom mellom riene)

Så det veier vel opp for hverandre, totalt sett, vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...