Gå til innhold

Klær til overvektige barn


Tonette

Anbefalte innlegg

Hvor får man tak i klær, spesielt bukser som passer til et barn som veier mer enn gjennomsnittet?

Jeg har en nevø på 8 år som er overvektig, og det er klin umulig å finne bukser som passer til han. Jeg kjøpte en shorts til han i str 14 år, og den passet akkurat. Kan sikker kjøpe store bukser, for så å legge de opp, men det er så mye lommer og dill og dall på buksene for tiden at det er ikke så lett å legge de opp. Dessuten blir de så vide i beina.

Hva gjør andre som har overvektige barn? Er det mulig å få tak i bukser som ikke er så smale i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KappAhl har et merke (Ldb industries?) som kommer i flere forskjellige utgaver, alle fall i normal og smal, en av de få buksene min radmagre lille fyr kan bruke uten at de faller av ham, så jeg regner med at de kommer i videre utgaver også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KappAhl har et merke (Ldb industries?) som kommer i flere forskjellige utgaver, alle fall i normal og smal, en av de få buksene min radmagre lille fyr kan bruke uten at de faller av ham, så jeg regner med at de kommer i videre utgaver også?

Takk for svar!

Jeg skal ta en titt på Kappahl :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...