Gå til innhold

HH regndress


Gjest OBS(lade)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HH er jo et kjent og dyrt merke da, og kjent for å være kvalitet... men regndressen til HH vant ikke testen i Foreldre og barn i fjor i hvert fall... De kom sånn midt på treet ut.. Det husker jeg godt, for skulle kjøpe til poden. Reflex kom veldig godt ut i testen, og den er mye billigere og, så jeg kjøpte den... Poden bruker den ennå, og det er ikke antydning til slitasje. Han kan nesten bade i søla uten at det kommer vann inn noe sted, så den er jeg fornøyd med i hvert fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HH er jo et kjent og dyrt merke da, og kjent for å være kvalitet... men regndressen til HH vant ikke testen i Foreldre og barn i fjor i hvert fall... De kom sånn midt på treet ut.. Det husker jeg godt, for skulle kjøpe til poden. Reflex kom veldig godt ut i testen, og den er mye billigere og, så jeg kjøpte den... Poden bruker den ennå, og det er ikke antydning til slitasje. Han kan nesten bade i søla uten at det kommer vann inn noe sted, så den er jeg fornøyd med i hvert fall. :)

Enig i at reflex er bra. Har også hatt den dressen og finnes ikke antydning til slitasje. Eneste minuset er at den er veldig stiv synest jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at reflex er bra. Har også hatt den dressen og finnes ikke antydning til slitasje. Eneste minuset er at den er veldig stiv synest jeg...

Synes ikke den er stiv jeg.. kanskje bare de to første gangene den ble brukt... Poden min har i hvert fall ikke hatt problemer med å bevege seg i den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste F&B har test... Den kommer dårlig ut pga lav rivestyrke, det vil jo si at den kan gå fort i stykker.

De tre som kommer best ut er fra Barnas Hus, Lindex (bamse) og Polarn o Pyret. Så etter det Kids Comfort og Reflex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...