Gå til innhold

Flytting av katt


H@yley

Anbefalte innlegg

Vi har overtatt en liten kastrert pusejente på 4 år fra naboen rett over gata, da de må flytte pga skilsmisse.

Noen av dere som har erfaring fra å flytte en katt. Har tenkt til å holde henne inne noen dager, slik at hun blir kjent. Men hun mjauer og klager veldig, særlig om natta når hun er vant til å være inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest at man bør ha katten inne de første to ukene for at katten skal bli kjent, føle seg hjemme og ønske å komme tilbake igjen. I tillegg så har jeg sett at de har en spray på dyrebutikken som man kan spraye med som gjør at kattene trives bedre. Det er sikkert noe feromoner i den. Jeg ville sjekket ut det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...