Gå til innhold

Bleieslutt


Lillies

Anbefalte innlegg

Hei,

Hvor mange dager kan jeg regne med å bruke i forbindelse med bleieslutt? Da tenker jeg på det med evt uhell, og når de begynner å avta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt an på barnet. Poden min hadde ingen uhell etter bleieslutt. Snuppa brukte en liten uke på å finne ut av hvordan dette med musklene for å slippe opp og knipe igjen fungerte, siden har hun ikke hatt uhell hun heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessesjefen

Som Lillemus svarer, så varierer det fra barn til barn og modenhet hos barnet. Du sier jo ingenting om hvor gammelt barnet er, om det viser interesse for å gå på do, sier i fra om det må tisse/bæsje osv. En rekke indisier som kan være med å gi en liten pekepinn på hvor langt i modningsprosessen barnet har kommet. Men uansett kan ikke garantere deg at det tar et par dager, uker eller månder å bli kvitt bleiene. Kommer helt og holdent ann på barnets fysiske og psykiske modenhet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde "intensiv" bleieslutt, og begge jentene var så og si uten uhell i løpet av 3-5 dager. Da var de 2 år og 1 mnd, og 2 år og 3 mnd gamle.

Når jeg sier så og si uten uhell, så betyr det at det kunne skje uhell kanskje 2-3 ganger i halvåret etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...