Gå til innhold

Takk for diskusjonen


Gjest Wita

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke mer jeg. Tråden ble jammen lang:)

Interesant diskusjon, men jeg forstår at jeg har gitt et inntrykk av det ver synd på meg og det ble helt feil i grunnen. Herregud!, det er ikke synd på meg;o)

Huff, nei og nei!

Takk igjen for diskusjonen. Er helt svett jeg etter all skrivinga i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv takk! Jeg trodde ikke et øyeblikk at det var meningen at vi skulle synes synd på deg, jeg fant diskusjonen interessant ettersom problemstillingen er høyst relevant for meg også!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv takk! Jeg trodde ikke et øyeblikk at det var meningen at vi skulle synes synd på deg, jeg fant diskusjonen interessant ettersom problemstillingen er høyst relevant for meg også!

mvh

"Jeg trodde ikke et øyeblikk at det var meningen at vi skulle synes synd på deg"

Det er bra:)

Noen trodde nok det etter den overskriften jeg lagde.

Men det er greit. Jeg kan takke meg selv. Jeg valgte overskriften bevisst for å sette i gang en diskusjon og det ble det jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit å avslutte diskusjonen, ja. Jeg har bare lest tråden, men den gikk tydelig inn på meg likevel. I natt drømte jeg faktisk at du og mannen din var på God Morgen Norge for å snakke om denne problematikken. Du het Victoria og var veldig fin på håret! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit å avslutte diskusjonen, ja. Jeg har bare lest tråden, men den gikk tydelig inn på meg likevel. I natt drømte jeg faktisk at du og mannen din var på God Morgen Norge for å snakke om denne problematikken. Du het Victoria og var veldig fin på håret! :-)

*Ler så jeg rister* Godt å høre at det ikke er bare meg som drømmer om dol'ere! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje like greit å avslutte diskusjonen, ja. Jeg har bare lest tråden, men den gikk tydelig inn på meg likevel. I natt drømte jeg faktisk at du og mannen din var på God Morgen Norge for å snakke om denne problematikken. Du het Victoria og var veldig fin på håret! :-)

* Ler * Håper det går bra sånn ellers da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp helt av. Jeg syntes ikke synd på deg!

;-)

Men det var jo festlig med en lang tråd med mange vinglinger.

mvh

"Slapp helt av. Jeg syntes ikke synd på deg!"

Ha ha, godt å høre;o)

Må se og få slått av den pc`en, så jeg ikke havner i fella igjen.

Får jo ikke gjort noe og jeg har ambisjoner om å gjøre litt av hvert før mann og barn kommer hjem fra hyttetur om noe timer.

Dessuten har det endelig blitt fint vær. Helga ser lys ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit å avslutte diskusjonen, ja. Jeg har bare lest tråden, men den gikk tydelig inn på meg likevel. I natt drømte jeg faktisk at du og mannen din var på God Morgen Norge for å snakke om denne problematikken. Du het Victoria og var veldig fin på håret! :-)

HAHA! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit å avslutte diskusjonen, ja. Jeg har bare lest tråden, men den gikk tydelig inn på meg likevel. I natt drømte jeg faktisk at du og mannen din var på God Morgen Norge for å snakke om denne problematikken. Du het Victoria og var veldig fin på håret! :-)

*HAHA*

:-))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit å avslutte diskusjonen, ja. Jeg har bare lest tråden, men den gikk tydelig inn på meg likevel. I natt drømte jeg faktisk at du og mannen din var på God Morgen Norge for å snakke om denne problematikken. Du het Victoria og var veldig fin på håret! :-)

Hihi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje like greit å avslutte diskusjonen, ja. Jeg har bare lest tråden, men den gikk tydelig inn på meg likevel. I natt drømte jeg faktisk at du og mannen din var på God Morgen Norge for å snakke om denne problematikken. Du het Victoria og var veldig fin på håret! :-)

Hehe... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig oppfriskende med en livlig debatt :-) Du peker på noe som engasjerer mange, enten vi jobber fullt eller ei, og enten vi har en mann som har reglemessig arbeidstid eller ei!

Har ikke fått lest hva som er skjedd i dag - har plukket 7,5 kilo bringebær og renset og rørt dem i kveld. Nå skal jeg bare ha et lite DOL-mys før jeg kryper til køys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig oppfriskende med en livlig debatt :-) Du peker på noe som engasjerer mange, enten vi jobber fullt eller ei, og enten vi har en mann som har reglemessig arbeidstid eller ei!

Har ikke fått lest hva som er skjedd i dag - har plukket 7,5 kilo bringebær og renset og rørt dem i kveld. Nå skal jeg bare ha et lite DOL-mys før jeg kryper til køys.

Så flink du har vært da.

Jeg har virkelig brukt mye tid forran pcèn de siste 2 dagene. Jeg er visst ikke ferdig enda. Ja, det var morsomt å diskutere litt igjen, men ulempen er at man liksom må innom hele tiden for å sjekke om man har fått enda flere svar og så må man svare på det igjen og minutter blir til timer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Ler * Håper det går bra sånn ellers da:)

Jeg har vært på en øde øy i fire uker. Dette ble tydeligvis litt for mange impulser for meg på en gang. :-)

Forøvrig synes jeg også at SFO og barnehager burde være åpen fra 7 til 17 i Oslo. Jeg synes ikke at barna skal være der fra 7 til 17, men å rekke en av delene er jo i det minste fysisk mulig.

Jeg var forresten nøkkelbarn fra 2. klasse (Den gang man var 8 da man gikk i andre klasse og "skolefritidshjem" var bare for barn med skilte foreldre) og var alltid det siste barnet som ble hentet ved porten i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...