Gå til innhold

Dette virket :)))


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Guttene våre på 5 og 7 år har alltid vært greie på nattestid, men nå i sommer har de våknet _minst_ èn time for tidlig, synes vi. De har stått opp kl 06:40 - og det er uakseptabelt i feiretida - hehe. De ligger til vanlig i fiberdyner.

Nå har de ligget i sommerdundyner i 14 dager. Det tidligste de har våknet er kl 07:36, og det lengste de har sovet, er til 08:55! De legger seg en gang mellom 19:30 og 21:00. Gjennonsnittsnatta med søvn er økt, og begge er kjempefornøyde med dynene (kosta 300 på Princess, tror jeg). Jeg vaska de nye dynene i maskin og trommeltørket dem, før bruk. I tillegg fikk guttene nye myke sengesett fra Borås (meget bra, skal kjøpe flere). Juhuu - mor er glad! :)))

I tillegg skal det sies at mannen min og jeg har lånt guttas fiberdyner, og ikke sovet på langt nær så bra som med dundynene... *gjesp*

Ut å kjøpe flere dundyner i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra at det fungerte! Men jeg har ikke akkurat noen medfølelse med dere, når det gjelder våknetida på ungene, da! 6.40 er jo laaaaaaaaaaaaangt på dag! Vi er overlykkelige om vi ser 6-tallet på klokkeradioen når "alarmen" går, og minsten vil opp, vi! Har knapt sett 5-tallet i sommer, da har han våkna rundt 4.30 HVER ENESTE MORGEN!:-) Men ikke i dag, da sov han til ca. 6.30. JIPPI!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det fungerte! Men jeg har ikke akkurat noen medfølelse med dere, når det gjelder våknetida på ungene, da! 6.40 er jo laaaaaaaaaaaaangt på dag! Vi er overlykkelige om vi ser 6-tallet på klokkeradioen når "alarmen" går, og minsten vil opp, vi! Har knapt sett 5-tallet i sommer, da har han våkna rundt 4.30 HVER ENESTE MORGEN!:-) Men ikke i dag, da sov han til ca. 6.30. JIPPI!:-)

OMG - jeg hadde ikke vært blid over tid om ungene hadde starta dagen kl 04:30, nei.

Dupper han på dagen? Da må du kanskje begrense duppen, og få nattero istedet. Huff sånt er trasig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...