Gå til innhold

Jaja, slik kan det gå..


puttelulle

Anbefalte innlegg

Ferien er over, ihvertfall for min mann... 1.dag på 3 uker er det oppholdsvær, med sol, og ungene kan gå ute i kun t-skjorte og shorts.... 1.natt siden nordnorge-ferien at minsten sover lenger enn til 4.30, 1. natt jeg sov hele natta... Gubben fikk et knalltilbud av meg i går, om å ligge på gjesterommet i natt, slik at han kunne få sove hele natta, siden han skulle på jobb i dag. (Han har sovet maks 4 timer pr. natt i 4 uker...). Gubben rigga seg til, og gledet seg til å sove... Gjett hva som skjer!? Poden sover til 7.30, mor likeså, - MEN! Senga gubben skal sove i, raser sammen i løpet av natta, mellomste har mareritt og kommer instinktivt inn til pappa kl. 5, og gubben har sovet 3- TRE- timer i natt.......

Makan til uflaks!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Urkomisk da :-) En må jo bare le av slik uflaks for mannen din. Men du hadde jo ei flott natt sikkert, så aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...