Gå til innhold

Gå i konfirmasjon?


Gjest uventet brev

Anbefalte innlegg

Gjest uventet brev

Vi er bedt i en konfirmasjon, og den helgen er travel for oss begge. Det er ikke familie, men jeg passet ungene til familien for mange år siden. Vi har siden ikke hatt noe særlig kontakt; kun besøk et par ganger på ti år og noen julekort.

Bør jeg gå? Jeg heller mot nei, men det er kanskje dumt å avlyse? I så fall kan jeg sende en gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker jo litt merkelig at du er bedt. Jeg hadde takket nei om jeg ikke hadde ønsket å gå. Hadde nok gitt en liten gave uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en invitasjon, og hvis de har bedt mange som de egentlig ikke har så mye kontakt med lenger, griner de sikkert ikke om noen av dem sier neitakk.

Send et gavekort og gjerne noen hyggelige ord til konfirmanten, det er ikke det minste rart om det ikke passer for alle.

For ordens skyld: Hadde du vært fadder eller nær familie, hadde jeg nok ment at du burde forsøkt litt hardere for å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere har en travel helg så kan dere la være å gå. Hadde helgen vært åpen tror jeg vi hadde reist.

Send en gave og takk beklagende nei til invitasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sikkert bedt mange siden de ber dere som de ikke har så mye kontakt med lenger. Jeg ville takket nei siden dere har det travelt og sendt en gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor familie har de da? Jeg slet som en gal for å få 6 gjester til konfirmasjonen til dattera mi, da var vi ti tilsammen med oss fire.

Jeg hadde gått :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...