Gå til innhold

Maser ditt barn mye og argumenterer?


Gjest primadon

Anbefalte innlegg

Gjest primadon

Det gjør min datter på snart 8 år svært mye. Vi er ikke på ferie i år og mange av vennene hennes er bortreiste nå i sommer. Hun sier omtrent mamma 20 gang i timen, og maser om alt mulig. Se på meg ovs, spør om alt for å få oppmerksomhet, og ikke minst avbryter når jeg snakker med andre. Når jeg sier til henne at hun skal slutte kommer en hel argumentasjon mot meg. Dette blir slitsomt. Vet jo at hun kjeder seg litt, og det liker hun slett ikke og blir sur. Må skje noe helst hele tiden. Når hun er sammen med andre barn og leker merker jeg ikke henne. Hun sier hun gleder seg til skolen begynner. Jeg prøver å gjøre en del ting sammen med henne, men det er tydeligvis ikke nok for henne. Noen andre som har masete barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ja, som jeg kjenner meg igjen!!!! Har også en jente på 8, men i tillegg en gutt på 6 som er skolestarter. I dag begynte de på sfo, og det var faktisk deilig å gå på jobb. Men det kommer bla av at jeg har vært alene med dem hele sommeren (pappaen ble syk) og de flyr i tottene på hverandre hele tiden (så i grunn har jeg det nok værre enn deg....)

I hvert fall trenger de andre enn foreldre til å "underholde" seg. Det merker jeg nå. Endelig har de jevnbyrdige lekekamerater i hvert fall en del av dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...