Gå til innhold

tannlege og amming..


Gjest tannlege og amming...

Anbefalte innlegg

Gjest tannlege og amming...

hei.

Nå har jeg utsatt tannlegebesøket mitt LENGE, så nå har jeg en del hull i tennene. men jeg lurer litt på om det har noe å si at jeg for noen uker siden fikk en liten gutt som jeg ammer... vil jo ikkje gjøre noe "skadelig"....

Kan jeg gå til tannlegen og fikse hullene mine mens jeg ammer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det tror jeg du trygt kan gjøre. Si i fra til tannlegen at du ammer, slik at han ikke setter en bedøvelse som går over i melka.

Og jeg anbefaler barnevakt mens du er hos tannlegen. Jeg hadde med jenta mi da hun var en måned eller to, og hadde planlagt alt kjempegodt. Hun hadde fått melk, hadde sovnet i vogna, men våknet med illskriking akkurat da det var min tur.

Det endte med at jeg hadde en skrikende baby på magen, mens tannlegen boret hullet! Vi var ganske så svette alle tre (jeg, baby og tannlegen)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det går greit. Jeg har vært hos tannlegen både når jeg har vært gravid og når jeg har ammet. Men si fra til tannlegen for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...