Gjest sukkerhodet Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Er det vanlig å bruke leketøy o.a. "hjelpemidler" i faste forhold? Da mener jeg alt mulig, vibrator etc. Eller blir det sett på med skrå øyne av mannen, at han vil føle seg redusert på en måte? Er det helst jentene som har glede av slikt i et forhold? Jeg har aldri brukt det selv (er jente i forhold) men er fristet.... 0 Siter
soleil Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Tror de fleste mannfolk synes det er opphissende om de vet at dama har noe å kose seg med mens han er borte.. Og også ophissende å leke sammen. Tror mannfolk flest har så stort ego at de ikke blir sjalu på en plastpikk. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg har i hvertfal aldri opplevd at en mann ikke har syntes det har vært opphissende. 0 Siter
Gjest ZenFountain Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Tror de fleste mannfolk synes det er opphissende om de vet at dama har noe å kose seg med mens han er borte.. Og også ophissende å leke sammen. Tror mannfolk flest har så stort ego at de ikke blir sjalu på en plastpikk. Hadde vel blitt ramaskrik om menn hadde blitt såret/sjalu over noe innen sex, det er forbeholdt jentene har jeg inntrykk av :-) 0 Siter
Gjest per ingvar Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Hadde vel blitt ramaskrik om menn hadde blitt såret/sjalu over noe innen sex, det er forbeholdt jentene har jeg inntrykk av :-) Jeg tror kona mi hadde hadde blitt sur om jeg hadde brukt en kunstig vagina. Ikke skjønner jeg det skal være no forskjell der, men men 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.