Gå til innhold

Kjøpe brukt dress av naboen


Gjest mammabjørn

Anbefalte innlegg

Gjest mammabjørn

Skal kjøpep en brukt reima dress og en brukt troll dress av naboen, hva er en grei pris? Hun har sagt hun vil ha noen for den, fordi hun pleier å selge dyre dresser, må jo ha nye og.

Er redd hun kommer til å spørre meg hva jeg syns, hva er en grei pris da? Dressene er en sesong gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok aldri i livet gitt halv pris for brukte barneklær. De er jo slitt etter mange vaskerunder i maskinen om det ikke syns... En tredel ville jeg synest var greit å betale om de så bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Jeg ville nok aldri i livet gitt halv pris for brukte barneklær. De er jo slitt etter mange vaskerunder i maskinen om det ikke syns... En tredel ville jeg synest var greit å betale om de så bra ut.

Det er litt annerledes med Reima- og Trolldresser enn "vanlige" barneklær da...

Om de er godt ivaretatt og ikke slitt, så er halv pris egentlig helt greit, rundt 5-600 kroner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...