Gå til innhold

6 år tilbake i tid


Gjest Litt rart å tenke på

Anbefalte innlegg

Gjest Litt rart å tenke på

hadde jeg noen innlegg her inne. Først mine bekymringer for min lille i magen som ikke vokste som hun skulle og derfor måtte fødes før tiden.

Så et lykkelig innlegg etter at hun var født og alt så bra ut. Hun var da 1020 gram og 37 cm. Deretter fulgte noen dager hvor den eneste viktige i verden var gram og cm.

Det trenger jeg ikke lenger tenke på. Nå har hun begynt på skolen og er den høyste jenta i klassen. Litt rart å tenke på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt å høre at alt er gått bra! De gror til :-)

Min 5,5-åring som var en liten og kort klump på 49 cm og 3900 g da hun ble født er nå en liten mager sprett som bruker str 104 i klær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese!

Vi har fått ei lita ei i år, enda litt mindre enn din jente var, men hun vokser fint og klarer seg bra. Spennende å se hvordan det går når hun skal bli skolejente... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...