Gå til innhold

Kaster opp igjen...


Heffalump

Anbefalte innlegg

Snuppa på 3,5 år kaster opp for tredje gang på en måned.... De andre gangene varte det bare fra morran og til i 14-15 tida på dagen, da var hun helt pigg og både spiste og drakk uten problem (merket overhodet ikke at hun hadde kastet opp hele morran og formiddagen). Regner nesten med at det er en sånn halvdags-greie denne gangen også. Det startet ihvertfall på samme måten, med at hun var grinete og veldig slapp i morres, ville bare ligge på badgulvet - og sa at hun var kvalm. Så begynte hun å kaste opp (men det kommer veldig lite oppkast, hun brekker seg kraftig men det er liksom ikke så mye i magen).

Har ikke tenkt så mye på det, unger er vel lett mottakelige for sånne basilusker - men når det nå skjer for tredje gang på såpass kort tid begynner jeg jo å lure litt.... Er det normalt å ha sånne korte omganger med oppkast, og såpass hyppig??

Hun er helt frisk ellers, såvidt jeg vet.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her en måned (mai?) var guttungen kvalm hver onsdag, spydde en gang og var iorden igjen resten av dagen. Nesten så jeg mistenkte at han simulerte, men han så skikkelig pjuskete ut. Dette skjedde tre onsdager på rad (!), siden har han vært frisk.

Søstra hadde en lignende runde da hun var rundt ett år. 3-4 oppkastsjauer på en måned eller to.

Tror det er viktig å være ekstremt nøye med håndhygiene etc når man får slikt i hus, jeg mistenker at de har smitta seg sjøl omigjen med samme basillusk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anna lovise

Barnemigrene kan arte seg på mange måter. Mitt barn har ikke vondt i hodet, men blir kvalm og brekker seg. Etterhvert kom det i omganger med tre netter på rad og vi skjønte han trengte utredning for migrene. Bare et lite tankekors.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...