Gå til innhold

*gjesp* Omvendt morgenproblem ;-)


Gjest eljo

Anbefalte innlegg

Trodde det skulle bli så vanskelig å få førsteklassingen opp av senga til skoledagene, men det har blit motsatt... Han står opp halv sju, helt av seg selv, kler på seg, go setter seg med datamaskinen. Jeg blir jo så trøtt av å stå opp så tidlig he he.

Det er jo egentlig ikke noe problem, han kler på seg selv, kommer og spiser når jeg sier fra, og stenger av når vi skal pusse tenner og gå til skolen. Jeg får god tid til å smøre matpakke og lage frokost, til og med lese avisa :-) Det hadde jeg aldri trodd. Jaja, det er håp selv for B-mennesker.

Men nå er jeg sliten, har stått opp halv sju hele uka, gått til skolen, jogget tur, vært på trening, begynt å spille innebandy (!!!), ryddet i garasjen og gått amok i skogen på tomta med sagen for å prøve å lage en hage som ser ut som en hage. Det skal bli deilig når jeg begynner å jobbe igjen så jeg får slappet av litt ;-)

Men det er jammen snedig med en seksåring som står opp sånn helt av seg selv, selv om motivasjonen er å rekke å spille litt data før han går på skolen! Vi får se om det varer når morgenene blir mørkere. Jeg har anskaffet klokke som lager soloppgang, så man skal våkne skikkelig selv om det er mørkt ute, og den er jeg spent på! Hvis det virker er det supert, for jeg går i dvale i mørketida vanligvis, blir ennå mer B enn ellers.

Jaja, langt innlegg men sånn er det nå her i heimen for tida.

J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den heter Bodyclock, kjøpte den på http://www.mamut.com/nordiclightcare

Den fins i to utgaver, den mest "avanserte" koster litt mer. Den er ganske dyr, så jeg håper den hjelper når mørketida setter inn :-) Men jeg syns allerede det er behagelig å våkne til lyst rom!

Har aldri hørt om sånn klokke før, hørtes spennende ut. Spørs om det er noe vi kan prøve ut til minsten her i huset...

Takk for tips:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...