Gå til innhold

Windstopper til barn


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en windstopper til poden som straks fyller 9 år, han har vokst ut av den gamle. Men det ser ut til at de ikke finnes i handelen lenger?! Jeg har spurt på 2 sportsbutikker i dag, men nei, det finnes ikke sier de, kun softshell.

Noen som vet om de selges noe sted? Det er jo det mest praktiske plagget som finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det fleece-jakke med vindstopp du tenker på ?

Jeg har en sånn jakke i barnestr selv, en Skibum som kostet meg nesten ingenting (sammenliknet med tilsvarende jakker, ihvertfall). Disse har jeg sett rundt omkring fortsatt, Sport1 bl.a.

Eller er softshell-jakkene kjempefine, de er også vindstoppende, i tillegg til at holder ute litt nedbør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fleece-jakke med vindstopp du tenker på ?

Jeg har en sånn jakke i barnestr selv, en Skibum som kostet meg nesten ingenting (sammenliknet med tilsvarende jakker, ihvertfall). Disse har jeg sett rundt omkring fortsatt, Sport1 bl.a.

Eller er softshell-jakkene kjempefine, de er også vindstoppende, i tillegg til at holder ute litt nedbør.

Ja, jeg tenkte på fleece windstopper. Jeg har en softshelljakke selv og den er kjempegod, men ikke noe i nærheten av så myk som fleecejakkene. Da skal jeg sjekke på Sport1, skal innom der i neste uke antar jeg og hente min nye Bergans fjellhatt i dermizax! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mener "vindtett" fleece har de noen fine på Polarn & Pyret.

Takker! :o) Har fått tips om P&P og XXL også. Så det blir vel ei rå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte Skogstad på MX Sport til alle mine tre.

Bare jeg som ikke har vært på de rette butikkene da skjønner jeg. :o) Supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte på fleece windstopper. Jeg har en softshelljakke selv og den er kjempegod, men ikke noe i nærheten av så myk som fleecejakkene. Da skal jeg sjekke på Sport1, skal innom der i neste uke antar jeg og hente min nye Bergans fjellhatt i dermizax! :o)

Du, er softshelljakkene vanntette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...