Gå til innhold

Regnklær til store barn


jubalong70

Anbefalte innlegg

Jentene mine er 6,5 og 7,5 år gamle, og de trenger nye regnklær.

De er mye ute på skolen, og liker også å være ute når de er hjemme. Regnklærne bør derfor tåle å virkelig bli brukt.

Noen som har gode tips til hva slags regntøy som egner seg, og hvor vi får kjøpe dem?

Str. de trenger er 128 og 134.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt merke Craft til mine barn som går i første og tredje. Stoffet ser ut som om det er av type allværs, men regntett og vindtett. Vi er veldig fornøyde med det valget.

799,- for bukse og jakke på Sport1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til regnklær fra Reflex ! God kvalitet , mykt og godt og morsomme farger , rimelig er det også , 299 for settet. Men , tror ikke dem har bukser uten seler , om det skulle være av betydning....

Vet ikke hvor høyt opp i str. det går , men har i hvertfall 128 og det er stort i størrelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...