Gå til innhold

Smerter under føttene og tærne


Gjest fortvilet mamma til 4-åring

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet mamma til 4-åring

Hei! Jeg har en sønn på snart fire år som våkner en gang i mellom og gråter så veldig over smerter under den ene foten.Dette skjer alltid etter at han har sovnet på kvelden. Sånn jeg forstår på ham er det vondt under tærne og på den "puta" rett under der tærne starter. Han klager aldri på smerter ellers på dagtid, det er kun når han våkner på kvelden, gjerne mellom 2200 og 0100.Har tenkt på voksesmerter, men har hørt og lest at det merkes på lår og legger. har tenkt om det kan være mulighet for noen sener eller lignende som ligger i klem eller er for korte. Noen ganger går det over nesten med en gang jeg løfter han opp, andre ganger kan han gråte opptil en halvtime eller tre kvarter. Han vil ikke stå på beinet når han har det sånn, og han syns det gjør vondt når jeg klemmer eller masserer det område han klager på. Det er så vondt å se at han har slike smerter uten å kunne hjelpe han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 år senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...