Gå til innhold

x'er som kommer inn i bildet igjen


Gjest mess88

Anbefalte innlegg

hva skal man gjøre vis x'en til kjæresten plutselig kommer inn i bildet igjen? begynner å sende meld igjen og skriver: det er fryktelig dumt at du har fått ny dame!! jeg savner deg og angrer på at det blei slutt og at jeg gjorde det jeg gjorde mot deg!! elsker deg for alltid!!

det hu gjorde var at hu anmeldte kjæresten min for voldtekt! de hadde frivillig sex når de var 15. grunnen til at hu anmeldte han var at hu fikk høre via via at han bare ville ha sex med henne også dumpe henne. kjæresten min måtte på politistasjonen osv... det blei heldigvis ikke noe sak ut av det siden begge var under 15....

han fikk vite nå når hu tok kontakt igjen etter over 4 år at hu anmeldte han bare fordi hu blei så såra av ryktene.

han vil ikke ha noe kontakt med henne og det vil ikke jeg heller, men hu slutter ikke å sende meld! hu sender flere meld daglig til oss begge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Det går ant å sperre telefonen så den ikke tar imot hennes meldinger for eksempel . Eller dere kan annmelde henne for trakkasering . Eller dere kan le av det . Masse muligheter altså .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjennelusapågangen

grøss den jenta har sannsynligvis store personlighetsforstyrrelser.......hold dere unna henne! blir bare et helvete om en skal ha kontakt med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Det går ant å sperre telefonen så den ikke tar imot hennes meldinger for eksempel . Eller dere kan annmelde henne for trakkasering . Eller dere kan le av det . Masse muligheter altså .

Ignorer meldingene (ikke svar på de), ikke svar tlf heller. Kanskje hun tar hintet til slutt? Dere har en liten stalker på nakken ja. Så lenge hun får respons vil hun fortsette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Sett opp telefonen til å ikke ta imot meldingene hennes - så slipper dere hele greia. Hun høres _ikke_ god ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...