Gå til innhold

Hva gir dere i julegave til sønn 7-8 års alder?

Gjest jungle564

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet faktisk ikke. Søstera på 6 skal få cd-spiller, hun på snart 4 skal muligens få lekekjøkken. De to eldste trenger nye ski, men vi er ikke helt sikre på om de skal få dem i julegave eller ikke.

Følger med på tråden din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Har en på snart syv. Han får tøff pc til jul.

(Det betyr egentlig at jeg får tilbake min egen som nå er rimelig mye okkupert...) Litt tidlig, men han leser som en femteklassing og er klar for en, så da slår jeg på stortromma i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spill til NDS og PS2 (sammen med broren på 5 år). Genser eller noe i tillegg.

Han ønsker seg Lego City Kran, spørs om han får det... *vurdere*

Han har allerede fått ny skrivepult, fullt oppusset rom, sofa og skipakke, så det har vært en dyr høst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skal få et spill til Wii, Mario Galaxy ønsker han seg.

Så blir det noe technic-lego tenker jeg. Han liker å bygge og konstruere.

Muligens også en bok. (kan hende den er fra søstra hans da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

margerita1365380476

Jeg har kjøpt en klinkekulebane som heter quadrilla. Den ser kjempefin ut og sønnen min elsker å leke med klinkekuler. Du ser den på quadrilla.com jeg har bestilt den på smarttoy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en klinkekulebane som heter quadrilla. Den ser kjempefin ut og sønnen min elsker å leke med klinkekuler. Du ser den på quadrilla.com jeg har bestilt den på smarttoy.no

veldig bra valg! Vi har svømt i klinkekuler siden i juni nå! Stadig kunstferdige byggverk i kjellerstua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

margerita1365380476

veldig bra valg! Vi har svømt i klinkekuler siden i juni nå! Stadig kunstferdige byggverk i kjellerstua.

kjøpte dere den største banen? Er den vanskelig å bygge? Er litt bekymret for at minstemann på 20mnd kommer til å velte byggverket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjøpte dere den største banen? Er den vanskelig å bygge? Er litt bekymret for at minstemann på 20mnd kommer til å velte byggverket....

Vi har to sett, twist&rail og rail. Det er lett å bygge hvis man følger anvisningene, eller finner på sjøl. Man kan ikke akkurat støtte seg på den, men den er ikke vaklevoren heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilit! Har du sett filmen "Fracture" forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lissi1365380351

Har en på snart syv. Han får tøff pc til jul.

(Det betyr egentlig at jeg får tilbake min egen som nå er rimelig mye okkupert...) Litt tidlig, men han leser som en femteklassing og er klar for en, så da slår jeg på stortromma i år.

Leser som en femte klassing?

Skitt det får en si er bra når han bare går i første,da må dere ha øvd mye med han,blir ikke det forresten grådig kjedelig for han i første klasse da?

Tenker spes.norsk timene..bare undrer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Leser som en femte klassing?

Skitt det får en si er bra når han bare går i første,da må dere ha øvd mye med han,blir ikke det forresten grådig kjedelig for han i første klasse da?

Tenker spes.norsk timene..bare undrer jeg.

Jo, det blir fort kjedelig på skolen. Og nei, jeg har faktisk gjort et poeng ut av å _ikke_ øve med ham for å begrense litt læring i et forsøk på å ikke ødelegge for skolen. Men han har ikke vært til å stoppe på tall og bokstaver, og knakk lesekoden før han rundet fire. Jeg var også sånn da jeg var liten. Jeg håper han skal komme helskinnet gjennom skolegangen likevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...