Gå til innhold

aktiviteter til barnebursdag jente 7 år


Gjest migi

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt noen tips til evt. bord aktiviteter til en 7 års dag.

Forrige år gjorde vi fine små bokser som barna malet på, fikk pynte med glitterlim og klistermerker. Var populært. Etterpå fylte vi disse boksene med godterier som de da fikk ta med seg hjem.

I år har jeg ingen ideer. Noe som er ganske enkelt og som ikke er for dyrt og noe som er litt mer spennende enn å tegne...

Noen med noen gode ideer.?

Takker og bukker på forhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev en sånn adjektiv-fortelling i bursdagen til eldstejenta - det var _veldig_ populært... :) Ble masse fnising og latter, og de ville høre fortellingen om igjen flere ganger...

Unger elsker jo også når vi voksne deltar i lek med dem, så noen voksenstyrte leker er midt i blinken... (Kim's lek, Ta den ring osv...)

Ikke akkurat bordaktiviteter, men dog... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vår eldste fylte 7 lagde vi tryllestaver - feaktige sådann.

På forhånd hadde jeg klippet ut rosa hjerter i papp. Disse var ca. 10-12 cm høye.

Så brukte vi rosa sugerør som jeg klipte et lite hakk i øvers på langs.

Vi stakk spissen av hjertet ned i hakket og limte med limbånd. På hjertene limte vi blankt, rosa pakkebånd som ble veldig fint (syntes 7-åringene).

Dette var stor suksess. Alle koste seg og syntes tryllestavene ble kjempefine.

At det i tillegg er enkelt å gjøre er jo bare et pluss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...