Gå til innhold

Kompliment fra min datter!


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Seksåringen og jeg stod foran speilet her en dag. Jeg hadde på meg dongeribukser og en litt tettsittende t-skjorte.

Hun er typsik "ikke-tenk-før-du-snakker-person". Så kom det fra henne: "Du ser ikke ut som noen mamma, du!"

Hmmmm, tenkte jeg, hva mener hun nå? Ser jeg ut som ei gammel kone eller en mann, eller hva mener hun?

"Du ser ut som ei storesøster, mamma! Du ser ut som en ungdom!" sa mi skjønne herlig jente :-)

Det var jo en oppkvikker for en mamma med altfor mange rynker.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så søt hun var! :)

En dag jeg stod og sminka meg litt om morran, sa Storebror: "Mamma, du er den peneste av alle mammaer, du!" Ikke verst kompliment å få fra en 8-åring. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så søt hun var! :)

En dag jeg stod og sminka meg litt om morran, sa Storebror: "Mamma, du er den peneste av alle mammaer, du!" Ikke verst kompliment å få fra en 8-åring. :D

Så skjønn! Ja, de er ekstra gode når de sier sånn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1196761201' post='3738721]

Herlig! Godt med en sånn oppmuntrende kommentar, da :)

Ja, jeg følte meg jo som en ungdom hele helga jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk! 17-åringen min så gamle videoer i helgen, og hadde følgende kommentar til sin mor: "Du har blitt finere de siste 15 årene, du og Mona Grudt!" Den levde jeg en stund på ja! :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Saa kos:-)

Jenta mi sa en dag her til svigerfar da vi var paa middag hos dem, at rumpa mi kjentes ut som en vaniljepudding! Saa tok hun og klasket til! Jeg ble helt stum, satt ut...Og jeg sa "hva er det du gjor?" eller noe slikt...Hun hadde sikkert faatt med seg at min kjaere gjor det innimellom...*Kjempeflau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kvinner og menn

Min historie er som følger; Lille gutten min hadde lært seg litt om forskjellene på mann og kvinne. Og proklamerte en dag til sin far; Mammaen har ikke tiss hon, hon har sjegg!

Ja, siden har intimbarbering blitt satt på dagsorden her i gården:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min historie er som følger; Lille gutten min hadde lært seg litt om forskjellene på mann og kvinne. Og proklamerte en dag til sin far; Mammaen har ikke tiss hon, hon har sjegg!

Ja, siden har intimbarbering blitt satt på dagsorden her i gården:o)

En litt annen versjon: Jeg ble en gang spurt av en treåring om hvorfor jeg hadde en barberhøvel. "Du har jo ikke skjegg."

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest menn og kvinner

En litt annen versjon: Jeg ble en gang spurt av en treåring om hvorfor jeg hadde en barberhøvel. "Du har jo ikke skjegg."

:-)

Ja en gang spurte min sønn meg om omtrent det samme. Hvorfor barberer du leggene? Fordi jeg ikke liker å ha hår der. Det er vanlig at de fleste kvinner gjør det. Så ser han på meg igjen; Men hvorfor?

Det gav ingen sense. Og det gjør det vel egentlig ikke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...