Gå til innhold

Barnas Super Jul


kosen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

To helt forskjellige konsepter. Jeg liker begge deler. Linus var rolig og kjempekos. Barnas Superjul er mer show. Barna her i huset liker BSJ veldig godt. De to største likte også Linus veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linus fenget ikke oss i det hele tatt.

7-åringen digger BSJ. 9-åringen synes også det er morsomt. Jeg er ikke helt overbevist, det blir for usammenhengende og for masete for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal mye til for å slå Linus i Svingen, synes jeg. Det er en fantastisk serie, virkelig NRK på sitt beste.

Enig! I år går den på dansk barne-TV, dubbet selvfølgelig. Det blir litt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klaymen

Masete. Jeg syns det blir litt for mye lørdagsparty... Masse hyl og skrik, godteri, erting av voksne (syns ikke noe om "likt for alle" jeg da).

Guttungen ser på (seks år), og det er fengende musikk og sånt, men jeg likte det bedre da det var èn gang i uka... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rullekanin

JAAAA!!! Jul i svingen var utrolig bra. barnas super jul er det ingen som gidder å se her i huset...

Savner å sitte ned å se på julekalender med barna. Tror jeg skal kjøpe DVD`en av Jule i svingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal mye til for å slå Linus i Svingen, synes jeg. Det er en fantastisk serie, virkelig NRK på sitt beste.

Henger meg på her, jeg også. Jul i svingen var veldig bra, bedre enn Linus i svingen.

Barnas superjul har jeg ikke sett ennå, men jeg er nok for gammel for konseptet. Oddgeir er morsom han, men jeg tror Oddgeir hver dag blir i overkant for en gammel kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de fleste andre kalendere er bedre enn Barnas Super Jul, men nå har jeg aldri vært noen fan av Barnas Supershow. Denne gir i hvert fall meg null julefølelse. Tidligere koste heg meg med å sitte sammen med ungene å se kalenderen. Sitter jo naturligvis sammen med de nå også, men det blir ikke helt det samme. Jentene synes den er helt grei, men i går hoppet den eldste over og lekte med andre ting i stedet for.

Linus i Svingen var kjempekoselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i hvert fall kjempe fornøyd med at vi ikke kjøpte kalenderen som hører til. Hadde tenkt å gjøre det, men ungene har ikke spurt en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

... over hvor mange foreldre (les: mammaer) som er opptatt av hva de SELV mener om barne-TV-programmer.

Det avgjørende må vel være hva barna synes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... over hvor mange foreldre (les: mammaer) som er opptatt av hva de SELV mener om barne-TV-programmer.

Det avgjørende må vel være hva barna synes?

*lol* Det sier vel litt om hvor viktig det har vært for oss selv som barn, med julebarnetv :) (har ikke lest tråden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... over hvor mange foreldre (les: mammaer) som er opptatt av hva de SELV mener om barne-TV-programmer.

Det avgjørende må vel være hva barna synes?

Vi ønsker jo at det barna ser på har noe kvalitet i seg, men det er klart, våre preferanser er gjerne helt ulike barnas.

Akkurat nå ønsker jeg meg skomakergata tilbake, men det kan jo hende ungene våre får like gode minner til sine serier som det vi fikk. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Vi ønsker jo at det barna ser på har noe kvalitet i seg, men det er klart, våre preferanser er gjerne helt ulike barnas.

Akkurat nå ønsker jeg meg skomakergata tilbake, men det kan jo hende ungene våre får like gode minner til sine serier som det vi fikk. ;-)

Joda, enig i synet på kvalitet, jeg ønsker ikke at barna skal se ubegrenset med "hjernedøde" animasjonsfilmer (som de forøvrig elsker) - men meningene uttrykt her later til at mødrene forventer å underholdes på linje med barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...