Gå til innhold

Har du husket å kjøpe inn batterier til jul?


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Husk at julaften blir veldig tam og kjedelig uten rett sort batterier, etterhvert som batteri-lekene pakkes opp.

Det var bare en påminnelse. Selv skal jeg på IKEA i morgen og der hamstrer jeg knallgule batterier i alle fasonger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,d et er sant. :) Kjøper alltid med batterier til gaver som trenger det, ellers blir skuffelsen stor når barna må vente til butikkene åpner igjen.. Men lurt å ha et lager, for sikkert ikke mange som tenker over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Takk for påminnelsen. Jeg har kjøpt noe til de to minste som trenger batteri. Det er pakket inn, men jeg tenker å åpne pakkene og sette i batteriene slik at de kan bruke lekene straks pakkene blir åpnet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger visst 2 c-batterier (?) til Krusedull-Kim, mener jeg fant ut at det er sånne 9 volts røykvarslerbatterier.

Jeg har kjøpt sånn Krusedull-Kim til mine barn også, og da kjøpte jeg med batterier samtidig... Det var enten AA eller AAA batterier... (Vet ikke helt hvem av dem, for jeg kjøpte noe annet som også trenger batterier... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt sånn Krusedull-Kim til mine barn også, og da kjøpte jeg med batterier samtidig... Det var enten AA eller AAA batterier... (Vet ikke helt hvem av dem, for jeg kjøpte noe annet som også trenger batterier... :))

http://www11.br-leker.no/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&menu=&submenu=SKRIVEAR&GroupId=SKRIVEAR&PageNo=1&ProductId=614092

Bruker 2 E-batterier står det. Trodde det var de vanlige 9 volts firkantede jeg, men jeg må vel ta en kikk. Kim er dessverre godt innpakket. Kanskje jeg bør sørge for et rikt utvalg batterier for sikkerhets skyld. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sånn Krusedull-Kim til mine barn også, og da kjøpte jeg med batterier samtidig... Det var enten AA eller AAA batterier... (Vet ikke helt hvem av dem, for jeg kjøpte noe annet som også trenger batterier... :))

Hva i all verden er en Krusedull-Kim...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snille tante pose

Godt råd fra meg, som jeg alltid gjør selv. Kjøp alltid batterier til lekene/tingene som trenger dette og klistre på esken. Det sparer en for "søren, vi har jo ikke akkurat det slaget liggenede i skapet".

Jeg har også hatt til vane å sette batterier inn i leker og prøve at de virker. Da er det lettere for de små å nyte leken med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt råd fra meg, som jeg alltid gjør selv. Kjøp alltid batterier til lekene/tingene som trenger dette og klistre på esken. Det sparer en for "søren, vi har jo ikke akkurat det slaget liggenede i skapet".

Jeg har også hatt til vane å sette batterier inn i leker og prøve at de virker. Da er det lettere for de små å nyte leken med en gang.

Enig! Men jeg har jo ikke kontroll på hvilke leker ungene mottar fra andre givere, derfor hamstrer jeg batterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snille tante pose

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197194175' post='3744315]

Enig! Men jeg har jo ikke kontroll på hvilke leker ungene mottar fra andre givere, derfor hamstrer jeg batterier.

Det er klart mammaer må hamstre batterier vettu :)

Men tenk om alle hadde tenkt litt lengre så hadde vi slippet en god del stress i forhold til barn og nye leker.

Litt - eller en god del - ubetenksomt synes jeg, å gi et barn en leke og uttelate batteriene til den, det er jo cluet for å kunne bruke leken ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt råd fra meg, som jeg alltid gjør selv. Kjøp alltid batterier til lekene/tingene som trenger dette og klistre på esken. Det sparer en for "søren, vi har jo ikke akkurat det slaget liggenede i skapet".

Jeg har også hatt til vane å sette batterier inn i leker og prøve at de virker. Da er det lettere for de små å nyte leken med en gang.

Enig! :-) Jeg pørver å være veldig flink på akkurat det. Husker godt en leke som ikke kunne brukes før butikkene åpnet igjen 3. juledag - slik etser seg inn i et ungt barnesinn og får følge for gaver som gis bort som voksen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper jeg leker som trenger batteri, legger jeg alltid med dette. Har også ett lager hjemme, viss ungene får noe som trenger det. Synes egentlig alle leker burde blitt solgt med batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www11.br-leker.no/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&menu=&submenu=SKRIVEAR&GroupId=SKRIVEAR&PageNo=1&ProductId=614092

Bruker 2 E-batterier står det. Trodde det var de vanlige 9 volts firkantede jeg, men jeg må vel ta en kikk. Kim er dessverre godt innpakket. Kanskje jeg bør sørge for et rikt utvalg batterier for sikkerhets skyld. :o)

Filler'n... Her er han også særdeles godt innpakket, og det gidder jeg ikke gjøre en gang til... Mulig dama i butikken sa feil mht til batterier asså - det var rimelig kaotisk der...! Tenker jeg kjøper inn noen sånne du nevnte også jeg, just in case... Ellers så kan det vel bli baluba... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er en Krusedull-Kim...?

En leke som tegner "kruseduller" vel... ;) Hehe... Masse reklame for den på tv såklart, og da blir det julegaveønske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filler'n... Her er han også særdeles godt innpakket, og det gidder jeg ikke gjøre en gang til... Mulig dama i butikken sa feil mht til batterier asså - det var rimelig kaotisk der...! Tenker jeg kjøper inn noen sånne du nevnte også jeg, just in case... Ellers så kan det vel bli baluba... :)

Sjekk om det står e-batter på pakken før du kjøper da, jeg er ikke helt sikker på at det er den typen batterier altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mangler noen gaver

Jeg har kjøpt sånn Krusedull-Kim til mine barn også, og da kjøpte jeg med batterier samtidig... Det var enten AA eller AAA batterier... (Vet ikke helt hvem av dem, for jeg kjøpte noe annet som også trenger batterier... :))

Har du link til bilde av denne leken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...